site traffic analytics

Sondaj: În 2012 turiştii de business îşi sporesc călătoriile

Anul 2012 aduce veşti bune pentru hotelierii şi companiile aeriene care vor să atragă mai mulţi turişti de business. Potrivit unui sondaj realizat de compania americană Deloitte pe 1000 de turişti de business, 85% dintre aceştia intenţionează să efectueze mai multe călătorii de afaceri în 2012 sau acelaşi număr de călătorii ca în 2011.

graf

Se observă o tendinţă clară a sporirii numărului de călătorii de afaceri în rândul turiştilor de business tineri, cu vârste cuprinse între 18 şi 44 de ani, astfel, spun reprezentanţii companiei Deloitte se impune ca hotelierii să îşi adapteze mesajele la diferitele categorii de vârstă ale turiştilor de business. 27% dintre respondenţii sondajului cu vârsta cuprinsă între 18 şi 44 de ani intenţionează să efectueze mai multe călătorii de afaceri în 2012 faţă de doar 16% dintre respondenţii cu vârsta peste 45 de ani.
Sondajul relevă un trend ascendent al turismului de business în ultimii ani. Reflectând la călătoriile pe care le-au efectuat în 2011, majoritatea respondenţilor (81%) a declarat că au efectuat mai multe sau acelaşi număr de călătorii ca în 2010. Cei 19% care au declarat că au călătorit mai puţin în 2011 faţă de 2010 au citat recesiunea ca fiind principalul motiv (pentru 64% dintre aceştia), dar şi schimbarea locului de muncă (motivul principal pentru 14% dintre aceştia).
Majoritatea turiştilor de afaceri chestionaţi cred că experienţele lor la hotelurile care operează sub acelaşi brand în diferite regiuni, diferă semnificativ, 60% dintre respondenţi considerând că atât facilităţile cât şi calitatea serviciilor variază, deşi hotelurile poartă acelaşi brand.

Loialitatea faţă de brand în rândul turiştilor de business
brandingAtunci când vine vorba de vârstă s-a demonstrat că turiştii de business mai tineri (18-29 ani) sunt mai loiali brandurilor hoteliere decât turiştii cu peste 30 de ani. Astfel 46% din turiştii cu vârste între 18 şi 29 de ani au declarat că preferă să stea la brandul lor hotelier preferat chiar dacă nu este localizat convenient pentru ei, în timp ce doar 37% din turiştii cu peste 30 de ani ar face acest lucru.
S-au observat diferenţe şi în ceea ce priveşte preferinţele turiştilor de business cazaţi la hoteluri, în funcţie de vârsta acestora. Astfel, două treimi dintre respondenţi, (67%) au declarat că lucrează deseori în camerele de hotel, însă oamenii de business mai tineri preferă să lucreze în spaţii mai sociale precum business lounges sau în lobby, faţă de turiştii mai în vârstă care preferă camera de hotel. Astfel, 36% dintre respondenţi cu vârste cuprinse între 18-44 ani au declarat că lucrează deseori în lobby sau în common area, în timp ce doar 17% dintre respondenţii cu peste 45 de ani fac acelaşi lucru.
corporateDe asemenea, atunci când vine vorba de interacţiunea cu personalul care se ocupă de Check In, 36% dintre respondenţii cu vârsta 18-44 ani preferă kiosk-uri automate mai degrabă decât un angajat la front desk, în timp ce doar 19% dintre persoanele cu peste 45 de ani au declarat că preferă kiosk-uri automate.
Facilităţile unui hotel continuă să joace un rol cheie în experienţa unui turist, 61% dintre respondenţi aşteptând mai mult de la hoteluri în ceea ce priveşte facilităţile şi serviciile, în 2012, mai ales că tarifele hoteliere au crescut. 77% dintre turiştii de business chestionaţi au indicat că internetul gratuit este important pentru ei, iar 63% sunt satisfăcuţi în ceea ce priveşte accesul la internet în hotelurile în care s-au cazat.
Studiul Deloitte a relevat şi faptul că îngrijorările turiştilor de business în ceea ce priveşte siguranţa transportului aerian au crescut în ultimul timp. Respondenţii au listat întârzierile de zboruri (37%) şi întârzierile cauzate de securitatea de pe aeroporturi (30%) ca fiind principalele nemulţumiri.
Studiul a fost realizat la solicitarea companiei Deloitte, în perioada 26-27 septembrie 2011, pe 1000 de turişti de business din Statele Unite ale Americii.
"Turismul de business joacă un rol cheie în creşterea industriei de travel, a declarat Adam Weissenberg, vice preşedintele Deloitte LLP. Rezultatele sondajului nostru arată semne încurajatoare pentru hoteluri, companiile aeriene şi alţi furnizorii de servicii din industria de travel", se arată în raportul Deloitte.

Surse: www.deloitte.com

HORECA Romania



Adaugata pe : 09 / 01 / 2012.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Paralela 45
Booking Bucharest
Le Chateau
Corali Holidays
Destinatii.eu
Paradis Vacante de Vis
Agentia Mos Craciun
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Domeniile Ostrov
Max Holidays