site traffic analytics

10 sfaturi de la experţi pentru hotelieri în 2012

Orice hotelier trebuie să adopte noi strategii la început de an nu doar pentru a reuşi să-şi menţină afacerea pe piaţă dar şi pentru a o transforma într-o afacere durabilă. Care sunt factorii care transformă o simplă afacere din domeniul hotelier într-una durabilă? Iată 12 sfaturi de la firma de consultanţă hotelieră The Hotel Solutions Partnership Ltd., cu sediul la Londra, pentru 2012, pentru hotelierii din întreaga lume:
1.    Un management al bugetului eficient trebuie să fie o prioritate pentru hotelieri în 2012. O afacere nu poate fi durabilă fără o gestiune eficientă a cash-flow-ului. Sunteţi focusat pe a aduce cash-inflow (încasări) în unitatea dumneavoastră şi pe a amâna pe cât posibil cash-outflow-ul (ieşirile de cash) din unitatea dumneavoastră? Este persoana care se ocupă de acest aspect la curent cu strategia şi cu tacticile dumneavoastră în domeniu? Nu uitaţi, un management al banilor eficient trebuie să fie preocuparea de bază a oricărui manager de hotel.
2.  Odată ce aţi investit în hotel, scopul va fi acela de a optimiza veniturile de la camerele de hotel. Obiectivul dumneavoastră trebuie să fie acela de a vinde toate camerele de hotel, în fiecare noapte. Nu există scuze pentru acest lucru (cum ar fi locaţia; nu uitaţi că dumneavoastră aţi ales-o). Asiguraţi-vă că persoana care se ocupă de acest aspect foloseşte toate instrumentele disponibile pentru a ajunge la publicurile la care nu se poate ajunge prin canalele tradiţionale. Poate fi reconfortant să ştiţi că ceilalţi competitori de pe piaţă ţintesc acelaşi grad de ocupare ca dumneavoastră, însă scopul dumneavoastră nu este acesta, ci acela de a fi lider pe piaţă în ceea ce priveşte gradul de ocupare al hotelului. Un hotel plin este unul despre care lumea vorbeşte. A te situa într-o poziţie în care oaspeţii vorbesc despre hotelul dumneavoastră, reprezintă unul dintre factorii principali care duc la un succes pe termen lung.
guest3. Odată ce hotelul dumneavoastră este pe atât de plin pe cât poate fi în fiecare noapte, sarcina dumneavoastră va fi aceea de a asigura un management profitabil, care anticipează nevoile reale ale consumatorilor. Închideţi acele segmente ale afacerii care sunt cele mai puţin profitabile. Acest lucru înseamnă să vă concentraţi pe profitul marginal nu pe veniturile totale.
4.  Cu oaspeţii în hotel, scopul dumneavoastră va fi acela de a le vinde mai mult decât aceştia au cumpărat iniţial. Cunoscutele instrumente de vânzări Upsell sau Cross sell trebuie să fie cunoscute şi utilizate mai des de personalul dumneavoastră. Pot să vă ofer încă un pahar de vin, Ce spuneţi despre o schimbare a camerei dumneavoastră cu una cu vedere la munte? Avem o surpriză gratis la un masaj, vă pot face o rezervare? Stimulaţi-vă personalul să folosească instrumentele de vânzări cross sell şi upsell. Este o situaţie cu doi câştigători.
5.   Afacerile durabile îşi înţeleg locul lor în ecosistem. Vizitaţi-vă competitorii. Cazaţi-vă la competitorii voştri. Mâncaţi la ei. Şi obligaţi-vă personalul de vânzări să facă la fel. Înţelegeţi avantajul lor competitiv şi fiţi gata să oferiţi mai mult decât ei. Fiţi mai buni decât concurenţa.
respect6.   O mare parte a ecosistemului unui hotel o reprezintă comunitatea în care hotelul se situează: bogaţii şi săracii, vârstnicii şi tinerii, rezidenţii pe termen lung şi noii sosiţi în localitate, afacerile şi familiile care trăiesc în acea regiune. Un management de hotel care nu recunoaşte importanţa integrării în comunitate, prin diferite acţiuni, nu va reuşi pe termen lung.
7.    Afacerile durabile conservă resurse. Ele nu fac lucruri pe care oaspeţii şi clienţii nu le valorează, nu le apreciază.
8.   Nu doar că afacerile durabile nu irosesc resurse, ele nu investesc resurse în activităţi fără valoare. De ce să investeşti într-un serviciu inutil care nu este apreciat şi dorit de oaspeţii dumneavoastră?
9.   Afacerile sustenabile sunt afaceri care îşi respectă clienţii, furnizorii şi angajaţii. Dacă oaspetele dumnevoastră are acasă un televizor HD, vă aşteptaţi ca ei aprecieze un televizor mai slab sau chiar la identic, pe care îl va găsi în hotelul dumneavoastră? De asemenea, dacă le cereţi angajaţilor să se schimbe într-o cameră murdară şi să mănânce într-o cantină neadecvată, este rezonabil să vă aşteptaţi de la ei să le ofere clienţilor o experienţă memorabilă?
10. Afacerile durabile sunt conduse de oameni care îşi doresc mereu să se depăşească pe sine. Pentru a supravieţui şi mai ales pentru a fi durabilă, o afacere are nevoie de leadership. Leadershipul nu este egal cu managementul. Mai bine aveţi un lider adevărat în hotel decât o mie de manageri. Dacă nu aveţi lideri care să vă conducă afacerea şi angajaţii către succes nu aveţi o afacere durabilă. Investiţi în lideri, investiţi în dezvoltarea lor.

Sursa: HORECA Romania



Adaugata pe : 10 / 01 / 2012.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Paralela 45
Booking Bucharest
Le Chateau
Corali Holidays
Destinatii.eu
Paradis Vacante de Vis
Agentia Mos Craciun
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Domeniile Ostrov
Max Holidays