site traffic analytics

ŞAPTE SFATURI PENTRU REDUCEREA BUGETULUI DE CĂLĂTORIE

American Express Global Business Travel a identificat, recent, şapte paşi de bază pentru reducerea bugetelor de travel ale companiilor, prezentându-i în cadrul WTTC (Consiliului Mondial de Travel si Turism). Iată sugestiile companiei americane:

1. Rezervaţi-vă toate călătoriile prin intermediul agenţiilor de turism partenere: companiile care îşi rezervă toate aranjamentele de călătorie prin  ntermediul agenţiilor de turism îşi maximizează efortul bugetar prin adăugarea beneficiului securităţii suplimentare. Când angajaţii fac rezervări în afara canalelor tradiţionale, pe termen lung compania pierde bani, iar angajatul nu poate fi ajutat în caz de nevoie sau forţă majoră.

2. Atenţie la biletele neutilizate:Multe companii nu reuşesc să orienteze biletele de avion neutilizate către călătorii viitoare, chiar dacă au negociat acest lucru în contractele lor cu furnizorii, şi pierd bani de câte ori sunt anulate planurile de călătorie ale angajaţilor. Găsiţi o soluţie pentru a urmări aceste bilete şi costurile asociate lor pentru a putea măsura exact cheltuielile de călătorie şi oportunităţile de economisire!

3. Obţineţi cea mai mare valoare de la itinerariile internaţionale complexe: Pe piaţa globală de astăzi, călătoriile prin mai multe ţări sunt o componentă esenţială a oricărui program de travel corporate. Cu toate acestea, firmele pierd mulţi bani din fluctuaţiile de curs valutar, structurile tarifare şi restricţiile de escală.

4. Aflaţi unde se călătoreşte: Creşterile de preţuri sunt de aşteptat să continue, iar companiile ar trebui să fie conştiente de faptul că acestea pot avea un impact semnificativ asupra bugetelor de călătorie. A înţelege unde călătoresc angajaţii pentru afaceri poate să vă ajute să vă maximizaţi bugetul alocat, prin negocierea tarifelor de bază pe rute şi volume.

5. Auditaţi tarifele incărcate: Discrepanţe între tarifele hoteliere încărcate în sistemul de rezervări şi cele negociabile corporativ reprezintă o altă oportunitate de economisire pentru companii. Se estimează că aproape 35% din tarifele hoteliere sunt încărcate incorect în sistemul de rezervări. Aceste diferenţe de curs trec de multe ori neobservate şi neschimbate, rezultând în costuri mai ridicate pentru camere şi, uneori, în eşecul de a include facilităţi negociate precum Wi-Fi şi mesele. În medie, companiile pot pierde circa şapte dolari pe cameră în fiecare noapte, care rapid se ridică la sume mari.

6. Urmăriţi-vă cheltuielile: Soluţiile de business intelligence ajută companiile cu datele de care au nevoie pentru a înţelege ce s-a facturat versus ce s-a rezervat şi a furniza introspecţii cu privire la cheltuielile pe toate categoriile.

7. Asiguraţi-vă de respectarea politicilor de travel: Încurajaţi-vă angajaţii să ia decizii inteligente cu bugetul companiei, respectând politicile de travel şi furnizorii preferaţi.



Adaugata pe : 11 / 01 / 2012.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Le Chateau
Booking Bucharest
Evensys Top Hotel
Corali Holidays
Destinatii.eu
Paradis Vacante de Vis
Agentia Mos Craciun
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Domeniile Ostrov
Max Holidays