site traffic analytics

PhoCusWright: 10 tendinţe pentru 2012

Rămân în joc agenţiile de turism clasice concentrate pe anumite segmente şi nişe, respectiv cele care îşi fidelizează clienţii şi solicită permanent feed-back de la aceştia pentru a-şi îmbunătăţi serviciile

Aeroportul Henri Coanda, OtopeniEvoluţia tehnologiei, economia fluctuantă precum şi mulţi alţi factori au avut un impact semnificativ asupra industriei hoteliere în ultimii ani. În cadrul webinar-ului intitulat "PhoCusWright - Subiectele fierbinţi ale anului 2012", analiştii PhoCusWright au pus în prim plan 10 teme şi tendinţele industriei turistice globale în acest an.

 

Mentalitatea consumatorului

Mentalitatea consumatorilor cu privire la călătorie a pornit de la "nu putem", în 2009, la "noi nu ar trebui" în 2010, potrivit lui Rheem Carroll, director de cercetare la firma de turism Sherman din Connecticut. Acesta a ajuns la concluzia de mai sus în urma unei cercetări ample. În 2011, sentimentul a fost "să plecăm de aici!" Dar, în acelaşi timp, veneau semne de avertizare economică. Cei mai mulţi consumatori sunt încă în procesul de alegere, fiind atenţi la detalii, a mai adăugat Rheem. "Mi-aş dori să pot spune că acesta este anul în care ei vor fi gata de a se răsfăţa mai mult, dar, din păcate, aceştia nu au în minte aşa ceva". Vestea bună este că potenţialii turişti nu merg în direcţia opusă. "Intenţiile consumatorilor indică faptul turismul de leisure va înregistra o uşoară creştere în 2012", a mai spus Rheem.

Social media

Călători nu-şi rezervară vacanţele şi călătoriile lor de pe reţelele de social-media, dar acestea sunt pregătite pentru a îmbunătăţi experienţa de călătorie şi de cercetare, a declarat Douglas Quinby, senior manager de cercetare pentru PhoCusWright. De o importanţă în creştere se bucură forumurile de discuţii şi fotografiile instantanee. "Este de aşteptat ca 2012 să fie un an important pentru social media", a adăugat Quinby, care a menţionat că impactul social media asupra comerţului cu amănuntul este abia la început.

Capitalul

Acum, ar putea fi cel mai bun timp din ultimii ani pentru companiile de turism să-şi sporească veniturile, a declarat Lorraine Sileo, analist PhoCusWright. Sileo s-a referit la capitalul ridicat al relativ noilor companii din turism: Groupon (SUA) - 136 milioane dolari, Bloomspot (SUA) cu 35 milioane dolari, Inspirato (SUA) - 38,8 milioane dolari etc. "Toate acestea au abordare şi o dinamică unice şi diferite", a spus ea. "Practic, dacă firma dvs. are o echipă performantă de management, rezultate bune, tehnologie unică de produse şi soluţii eficiente, ar trebui să fiţi în măsură să vă măriţi capitalul acum".

Pieţe emergente

Pe pieţele mai mature, precum Statele Unite ale Americii, Marea Britanie şi Franţa, procentul călătoriilor rezervate online este foarte mare. Pieţele emergente, cum ar fi China, Brazilia şi India, se confruntă, de asemenea, cu o creştere rapidă pe pieţele de turism online. Realist vorbind, a subliniat Sileo, poate fi dificil să lansezi un site de turism online, pentru aceste pieţe emergente, din cauza barierelor culturale, precum şi din cauza altor factori.

Maturitatea pieţei

Creşterea din industria turismului necesită furtul de clienti de la alte entităţi, a spus Rheem. "Pentru a-şi creşte cota de piaţă, companiile online vor trebui să fure cota lor de la alte companii online." Va fi mai greu şi mai costisitor pentru companiile online să-şi extindă fluxul de trafic pentru site-urile lor", a spus Rheem, care a adăugat că Orbitz şi Expedia sunt pe drumul cel bun în privinţa eforturilor recente de a-şi reîmprospăta platformele lor, măsuri esenţiale pentru creşterea lor economică.

Furnizor vs OTA (online travel agency)

"Pendulul continuă să se balanseze între furnizori şi agenţiile de turism online", constată Sileo. În timp ce segmentul companiilor aeriane a identificat un succes incredibil în trecerea consumatorilor către platformele on-line de rezervări, pentru industria hotelieră este o altă poveste. 70% din rezervările online de zboruri sunt efectuate direct de pe site-ul companiei aeriene în loc de o agenţie de turism online, în timp ce aproximativ 55% dintre rezervările pentru hoteluri efectuate de americani se fac direct de pe site-ul hotelului. Aceasta se întâmplă deoarece clientul de hotel este mai puţin loial unei mărci şi este mai interesat în compararea tarifelor. Comentariile şi evaluările utilizatorilor sunt, de asemenea, un element puternic în procesul de luare a deciziilor pentru clienţii  hotelurilor.Este interesant de văzut dacă hotelurile vor începe postarea de comentarii negative pe site-urile lor, alături de cele pozitive.

Agenţii de turism

"Nu e nici o dilemă şi nu necesită nici o dezbatere faptul că modul în care turiştii îşi cumpără călătoriile s-a schimbat. Nimeni nu se grăbeşte înapoi, către agenţiile offline", a spus Quinby. Deşi agenţiile ar putea într-o perioadă critică, acestea nu sunt, totuşi. Rămân în joc agenţiile de turism clasice concentrate pe anumite segmente şi nişe, respectiv cele care îşi fidelizează clienţii şi solicită permanent feed-back de la aceştia pentru a-şi îmbunătăţi serviciile.

Căutarea

Consumatorii sunt derutaţi de diversele distincţii şi particularităţi din spaţiul de călătorie, şi nu Nisaputem spune că au vreo vină, a spus Rheem. Ea a citat un studiu PhoCusWright privind orientarea călătorilor către anumite site-uri de călătorie pe tot parcursul procesului de planificare a vacanţelor şi deplasărilor. Răspunsul a fost: trecând peste cele mai bune tarife, contează cel mai mult uşurinţa de utilizare. "Oricine face ca modulul de căutare să fie facil, acesta va câştiga", a spus Rheem.

Ofertele speciale (flash sales)

Ofertele speciale (flash sales), limitate de o perioadă de timp, se află încă într-o fază de experimentare, a spus Quinby. Cu toate acestea, nu se poate nega faptul că acum acest tip de vânzare este atrăgător pentru consumatori. "Fie că ne place sau nu, aceasta reprezintă o afacere acum", a spus Quinby. El a sfătuit hotelierii să fie atenţi la acest tip de vânzare.

Telefonia mobilă

Sentimentul consumatorului este că poate efectua rezervări de pe smartphone-uri doar ca o necesitate, a mai spus Rheem. Limitări telefoanelor mobile, precum ecranele mici, incapacitatea de a vizualiza mai multe ferestre de navigare şi dactilografierea mai dificilă sunt dezavantaje pentru mulţi consumatori. Cu toate acestea, uneori mobilul reprezintă instrumentul potrivit pentru locul de muncă, având în vedere capacităţile de cartografiere şi identificarea oportunităţilor last minute, a menţionat Rheem. Consumatorii de turism utilizează browsere lor pe smartphone-uri, mai degrabă decât anumite aplicaţii, deoarece majoritatea turiştilor nu au interacţiune constantă domeniul călătoriilor. Ei nu doresc să descarce o aplicaţie care va sta pe telefoanele lor mult timp, fără a le folosi prea mult. "Pentru 2012, ne aşteptăm să vedem un grad mai mare de experimentare şi o creştere în domeniul rezervărilor efectuate pe telefonul mobil", a conchis Rheem.



Adaugata pe : 22 / 02 / 2012.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Paralela 45
Booking Bucharest
Le Chateau
Corali Holidays
Destinatii.eu
Paradis Vacante de Vis
Agentia Mos Craciun
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Domeniile Ostrov
Max Holidays