site traffic analytics

Oficiul Naţional de Turism al Germaniei (DZT) susţine "Germany's TOP 100 Must See"

 

Heidelberg CastleCastelul Heidelberg are nevoie de sprijinul presei internaţionale!

Oficiul Naţional de Turism al Germaniei (DZT) sponsorizează, prin intermediul siteului www.germany.travel,  un chestionar internaţional pentru a determina Top 100 al destinaţiilor (peisajelor) din Germania, chestionar activ până pe 15 martie 2012. Cititorul poate accesa chestionarul urmând linkul "Deutschlands TOP 100", după care îşi poate exprima în mod anonim opinia privind locurile lor favorite din Germania. Karlstor Heidelberg

În acest context, Heidelberg Marketing GmbH a lansat o amplă campanie de promovare prin care doreşte să îi încurajeze pe prietenii şi fanii castelului Heidelberg să voteze şi să poziţioneze castelul cât mai aproape de vârful topului. Aceasta nu este doar o problemă de prestigiu, rezultatele votului vor sta la baza dezvoltării unui nou app al  Oficiului Naţional de Turism al Germaniei, care va fi disponibil din vara acestui an în engleză şi germană pe app store şi ca o versiune Android. 

"DZT este Oficiul Naţional de Turism al Germaniei şi, ca atare, reprezintă oficial Germania drept o ţară deosebită, care merită vizitată. Pentru a fi plasat într-o poziţie de lider pe baza activităţilor de marketing înseamnă o prezenţă internaţională de nepreţuit pentru oraşul nostru", ne-a declarat Steffen Schmid, directorul de marketing de la Heidelberg.

Heidelberg CastleIn zilele premergătoare deadlineului, mii de cărţi poştale vor fi distribuite în Heidelberg sub motto-ul "Castelul Heidelberg - 12 Puncte", mass-media din întreaga lume va primi materiale de presă şi va fi solicitată să sprijine acţiunea prin intermediul publicaţiilor lor. Pe Facebook şi YouTube vor circula reclame prezentându-i pe oaspeţii din Heidelberg, iar nume celebre, precum cel al pilotului de curse Jens Klingmann, triatletului Timo Bracht, fondatorului MLP  Martin Lautenschläger şi călugarului benedictin Fratele Bruno, vor promova participarea la chestionarul DZT.

"Dacă putem să-i motivăm nu numai pe heidelbergezi, dar şi pe prietenii noştri din întreaga lume să voteze pentru Castelul Heidelberg, avem şanse excelente să ajungem în partea superioară a listei", a continuat Steffen Schmid.

Despre Heidelberg Marketing

Heidelberg Marketing este responsabil pentru marketingul unificat al activităţilor individuale de cultură, ştiinţă, turism, şi comerţ cu amănuntul din Heidelberg. Printre preocuparile sale se numără convenţiile şi turismul, organizarea pieţei de Crăciun, a zilei Iluminării Castelului şi a Festivalului de Toamnă Heidelberg Weekend. 

 



Adaugata pe : 10 / 03 / 2012.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Booking Bucharest
Evensys Top Hotel
Corali Holidays
Destinatii.eu
Paradis Vacante de Vis
Agentia Mos Craciun
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Domeniile Ostrov
Max Holidays