site traffic analytics

Un studiu Booking.com dezvăluie principalele cauze ale stressului în cazul călătoriilor de afaceri

Bookingcom social cover

Credit foto: Booking.com

Turiștii - fie ei de leisure sau de business - se confruntă la un moment dat al călătoriei lor cu o situație stresantă sau alta, fie că e vorba de anulări de zbor sau bagaje pierdute. Cu toate acestea, un nou studiu lansat de Booking.com indică faptul că oamenii de afaceri experimentează un nivel de stres mai ridicat pe durata călătoriei, datorită gamei reproductibile a scenariilor care induc anxietate. Iar dacă amestecăm circumstanțele neprevăzute cu climatul politic și economic de la nivel mondial, nivelul de stres crește și mai mult. Cu toate acestea, vrând - nevrând,  oamenii de afaceri sunt nevoiți să călătorească.

Cercetările efectuate recent de Booking.com, lider mondial în conectarea călătorilor de afaceri cu cea mai mare varietate de locuri unice de cazare, s-au bazat pe un eșantion de peste 4.500 călători de afaceri, din opt țări. Rezultatele subliniază faptul că, deși o treime din călătorii de afaceri, în general, se simt bine și sunt optimiști atunci când călătoresc în scop de afaceri (39%), cel mai mare factor de stres pentru cei care călătoresc pe plan internațional îl reprezintă partea logistică a călătoriei lor, iar 93% dintre respondenți au sentimentul că, oricât de bine ar fi organizată călătoria, la un moment dat vor exista și motive de stres.  O combinație de factori  - precum planificarea pre-călătorie, rezervarea din timp a cazării, organizarea transportului, gestionarea cheltuielilor și chitanțelor, respectiv explorarea destinației, - asociată cu lipsa somnului, are potențialul de a-i face pe turiștii de business să fie obosiți și tensionați, chiar înainte de începerea reuniunii și a activității propriu-zise.

 

Anxietatea de la aeroport

Aeroporturile sunt cea mai mare sursă de stres pentru călătorii de afaceri americani. Printre lucrurile cele mai puțin preferate legate de călătoriile de afaceri internaționale, în fruntea listei se află întârzierile și anulările, de care se plâng aproape jumătate (47%) din călătorii de afaceri intervievați de booking.com. Unul din trei turiști (32%) mărturisește că pierderea conexiunii de zbor este cea mai mare preocupare a lui. Așa cum ar fi fost de așteptat, la fel de neplăcute sunt diferențele de fus orar (42%) și cozile de securitate al aeroportului (26%).

 

Probleme la aterizare

Aterizarea pe o destinație străină poate fi o experiență interesantă și aventuroasă pentru cineva aflat în vacanță, dar pentru călătorii de afaceri este o altă poveste. Cercetările indică faptul că grijile nu se termină la aeroport, unul din patru călători (26%), având o senzație de anxietate cu privire la barierele lingvistice, atunci când ajung la destinație, iar unul din cinci sunt neliniștiți când se află într-un mediu străin (21%), și există diferențe culturale și norme diferite (13%). În plus, mai mult de o treime afimă că unul dintre lucrurile cel mai puțin preferate este distanța față de familie sau prieteni. Bărbații (40%) au mai multe șanse decât femeile (34%) să se simtă în acest fel.

Potrivit lui Ripsy Bandourian, director de dezvoltare produse, Booking.com, "În timp ce călătorii de afaceri au la dispoziție atât de multe lucruri pozitive, inclusiv posibilitatea de a experimenta noi culturi, de a-și lărgi orizonturile, și șansa de a întâlni colegi față-în-față, logistica de călătorie le poate sta în cale.  Cozile de la aeroport și întârzierile, cazarea la destinație lipsită de confortul de acasă și lipsa de timp personal pot adăuga un strat de stres inutil. De aceea, am lansat Booking.com for Business, cu acces fără egal la rezervarea de cazare și  la informații valoroase pe care trebuie să le aibă călătorii de afaceri, cum ar fi unde să găsească cele mai bune facilități pentru reuniuni, Wi-fi gratuit și mic dejun de top. Aceste lucruri pot ajuta la atenuarea unora dintre tensiunile și perturbările posibile astfel încât călătoria să poate fi una memorabilă, din motive corecte. "

Studiile comandate de Booking.com și efectuate în mod independent, au fost realizate pe un eșantion de 4.555 oameni de afaceri  (18-65 ani) din Statele Unite, Marea Britanie, Germania, Franța, Spania, Japonia, China și Italia, care au călătorit pe plan internațional pentru afaceri, de patru sau mai multe ori în ultimul an. Cercetarea a avut loc între 29 ianuarie și 11 februarie 2016.

Booking.com face parte din Grupul Priceline, este lider mondial în rezervarea online de hoteluri și alte structuri de cazare, site-ul fiind disponibil în 42 limbi. El oferă peste 884.000 hoteluri și unități de cazare, inclusiv 410.000 proprietăți de vacanță de închiriat, și acoperă peste 87.000 de destinații din 224 țări și teritorii din întreaga lume. Mai multe informații despre aceasta se pot găsi pe www.booking.com.

 

 



Adaugata pe : 06 / 04 / 2016.




← Înapoi






Paralela 45
Paralela 45
Vintest
TTR II
Traia Badulescu - Secretul emisferei
Teresa Tina
Le Chateau
Traian Badulescu
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Paradis Vacante de Vis
Corali Holidays
Booking Bucharest
Max Holidays
Destinatii.eu
Agentia Mos Craciun