site traffic analytics

Hotel Price Index 2015: Europa continuă să aibă o valoare bună

New Hotel Atena

Foto: Anne-Mary Nechita

Hotels.com a lansat Hotel Price Index 2015, un raport periodic privind piața mondială a ospitalității din perspectiva tarifelor hoteliere în destinații importante din întreaga lume, urmărind mișcarea prețurilor pe care oamenii le-au plătit efectiv pentru cazare, pe cameră, pe noapte, incluzând impozitele și taxele. Acest studiu furnizează informații valoroase privind motivele din spatele oricărei schimbări. Datele sunt extrase din rezervările făcute pe sute de mii de hoteluri de pe site-urile din toată lumea ale hotels.com.

Potrivit informațiilor relevate de Hotels.com, indicele hotelier a înregistrat o creștere ușoară la nivel mondial, de 1% în 2015, față de 2014, ajungând la 114 puncte. Cel mai bun rezultat a fost înregistrat în 2007, înainte de criza economică mondială, când indicele a ajuns la 117.

La nivel regional, America de Nord a fost singura care a avut creșteri, în 2015, de 3%, cu un indice de 119, reușind să depășească pentru prima dată din 2010 încoace vîrful de 117 din 2007. "Cererea continuă pentru nopți de cazare în orașe populare din America de Nord, venită atât din partea turiștilor interni, cât și a celor internaționali, combinată cu un puternic dolar  american a contribuit la această creștere record." - a declarat Josh Belkin, vicepreședinte & director general, al brandului Hotels.com în America de Nord

În ceea ce privește celelalte regiuni, Europa, Caraibele și Orientul Mijlociu au stagnat, în 2015, iar Pacific, America Latină și Asia au înregistrat scăderi. "Indicele pentru Europa și Orientul Mijlociu, a rămas constant în 2015 și încă reprezintă o valoare bună în comparație cu câștigurile înregistrate în alte regiuni." - a sublinait Isabelle Pinson, vicepreședinte EMEA al brandului Hotels.com. Valoarea indicelul european a rămas la 108,ca și în 2014, cu opt puncte sub maximul de 116 înregistrat în 2007.

Cele mai mari scăderi tarifare, de până la două cifre, s-au produs în zona Euro, în special în popularele Paris și Roma. Orașele medievale italiene precum Veneția și Florența au scăzut și ele tarifele, în timp ce Milano a înregistrat o creștere modestă. Favoritele americanilor - Berlin, Frankfurt și Munchen - au oferit, de asemenea, mai multă valoare anul trecut , odată cu scăderea tarifelor. Cu toate acestea, cea mai accesibilă destinație din Europa a fost Istanbul, scăderea tarifelor  fiind  substanțială,  în comparație cu 2014, ca urmare a scăderii numărului de turiști ruși pe destinație și a tensiunilor politice din zonă.


Tabel 1.1 Tarifele medii plătite pe noapte în destinații europene, în funcție de preferințele turiștilor americani

grafic tarife hotel Europa

În pofida tarifelor mari, dar deloc de mirare, Londra a fost cea mai populară destinație externă pentru americani,  în 2015. Vizitatorii internaționali au continuat și continuă să se înghesuie în Marea Britanie, deși Paris și Roma oferă o experiență urbană cel puțin la fel de interesantă,  la tarife medii pe noapte cu mult mai mici.  

"Călătoriile în Europa au avut o valoare extraordinară în 2015. S-a putut economisi între 10 - 15% sau mai mult în orașe populare, pe tot parcursul anului, în comparație cu prețurile plătite în 2014" - a mărturisit Josh Belkin.

Cele mai apreciate hoteluri europene,  în 2015, pentru un buget de maxim 150 dolari/ noapte au fost cele de la categoria 4 stele. În unele orașe mai scumpe, însă, precum Barcelona, cea mai bună cazare la acest tarif a fost la 3 stele, iar în Londra, Paris și Veneția, la două stele.

Hotel Price Index 2015 poate fi regăsit pe siteul hotels.com, tradus  în 10 limbi, cu rapoarte specifice adresate turiștilor de pe cele 10 țări sursă - Statele Unite, Marea Britanie, Franța, Canada, Spania, Japonia. Norvegia, Suedia, Danemarca și Australia.

 

 



Adaugata pe : 14 / 04 / 2016.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Paralela 45
Booking Bucharest
Le Chateau
Corali Holidays
Destinatii.eu
Paradis Vacante de Vis
Agentia Mos Craciun
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Domeniile Ostrov
Max Holidays