site traffic analytics

Phocuswright: Airbnb găzduiește un spectru larg de consumatori

Receptie hotel

Studiul ”From Hotels to Homes: Opening the Door to the Airbnb Traveler” (”De la Hoteluri la Case: Deschizând ușa călătorului Airbnb”), realizat recent de Phocuswright,  oferă o analiză fără precedent a consumatorului Airbnb - explorând cine închiriază de la acest brand, de ce și cât de des. De asemenea, acest studiu ia la bani mărunți ultimele experiențe de închiriere Airbnb ale unor călători, dezvăluind fațete ale călătoriei lor precum motivul de a închiria, unde au rămas și pentru cât timp, experiențele cu gazdele, satisfacția generală și multe altele. El examinează până și experiențele turiștilor care au închiriat de la Airbnb o călătorie de afaceri, în ultimii doi ani.

Închirierea de cazare la particulari este la ora actuală în creștere absolută. În  2010, doar 8% dintre turiștii de leisure din SUA au închiriat o casă, un apartament sau o cameră la privat în timpul vacanței, cifră care avea să sară la 25% în 2014. Nimeni nu poate contesta că Airbnb este în centrul recentei creșteri a numărului de închirieri la particulari. Pionieratul în utilizarea în comun a construit modelul de afaceri, brandul și tehnologia ce conectează gazdele și chiriașii, ajutând la transformarea închirierii de cazare privată într-un fenomen de masă.

Creșterea popularității Airbnb nu este o poveste nouă. Din ce în ce mai mulți turiști folosesc acest tip de închiriere, și cum moda partajării este în plin avânt, mai mulți consumatori sunt acum gazde confortabile. Numărul furnizorilor Airbnb pare a fi în creștere exponențială, oferind chiriașilor o gamă fără precedent de opțiuni de cazare. Acestea pot varia de la 15 dolari pe noapte, într-un studio, până  la 8.000 dolari pe noapte pentru un conac pe o proprietate de 40,47 hectare . Airbnb oferă ceva pentru toată lumea, iar site-ul atrage o gamă largă de consumatori.

Compania s-a lansat în plină criză economică, un moment nefericit, dar oportun pentru a oferi călătorilor opțiuni alternative de cazare, iar persoanelor cu un spațiu suplimentar șansa de a face niște bani în plus. Un câștig constant al gazdelor și oaspeților pe perioada de criză a dus la o creștere fenomenală post-recesiune, culminând cu sume imense obținute de pe urma acestei afaceri și o evaluare a Airbnb la nu mai puțin de 25 miliarde dolari.

Pentru unele tipuri de afaceri, să oferi consumatorilor o alegere este un lucru important. Hotelurile oferă un exemplu perfect. Deoarece lanțurile hoteliere mari gestionează de multe ori o varietate de mărci diferite, ele pot sugera opțiuni de buget sau de clasă superioară, hoteluri elegante, tip boutique, în speranța că vor atinge cea mai largă gamă de consumatori posibilă. Dar, poate, în mod neintenționat, Airbnb este câștigătoare la jocul de diferențiere.

Consumatorii tineri au pasiunea de a vedea lumea, și de aceea ei călătoresc adesea cu un buget redus. Cu toate acestea, gusturile și preferințele se rafinează odată ce călătorii înaintează în vârstă și au stabilitate în carieră. Aceste modele generale de consumatori de leisure travel devin din ce în ce mai evidente printre chiriașii Airbnb.

Potrivit studiului Phocuswright, chiriașii de leisure ai Airbnb, cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani, au plătit aproximativ 100 dolari pe noapte pentru ultima lor cazare Airbnb, iar cei mai în vârstă în jur de 200 dolari. Tinerii apreciază la Airbnb opțiunile low-cost puse la dispoziție de cazarea privată. În comparație cu grupurile mai în vârstă, chiriașii tineri au fost mai satisfăcuți cu prețul plătit și valoarea ultimei șederi într-o proprietate Airbnb. Prețurile mici sunt importante pentru ei, pentru că pur și simplu le fac călătoria posibilă. Chiriașii mai în vîrstă, însă, nu au fost atât de preocupați de preț, cât de  elementele experienței de călătorie- cum să cheltuiască bani pe imobile cu facilități mai bune și mai mult confort. Când li s-a cerut să evalueze diferite elemente ale ultimei lor șederi Airbnb, călătorii mai în vârstă au exprimat un nivel semnificativ mai ridicat de satisfacție legat de procesul de sosire și check-in, lenjeriade pat și articolele de toaletă, curățenia și gradul de intimitate.  

Cele mai multe lanțuri hoteliere mari își dau seama că oferind un singur tip de experiență de cazare unei planete  pline de călători, cu o mare varietate de gusturi și preferințe, este o modalitate sigură de a-ți limita profiturile. Pentru că Airbnb atrage un public mai tânăr, cele mai multe grupuri hoteliere consideră că brandurile lor de low cost sunt expuse riscului concurenței directe. Profiturile lor sunt amenințate. Autoritățile municipale sunt în stare de alertă ridicată, iar comunitățile locale se tem de efectele mulțimii de viligiaturiști. Cu toate acestea, impactul Airbnb asupra industriei de travel - și asupra călătorului - este ireversibil. Este esențial pentru profesioniștii din industrie să se schimbe odată cu vremurile. Este vital să înțeleagă masele de consumatori ce susțin un brand devenit rapid unul dintre cei mai mari jucători din industrie. În plus, constatările studiului Phocuswright sugerează că o mulțime de clienți Airbnb sunt atrași de lux, dovedind că amenințarea concurențială a Airbnb la adresa hotelurilor este mai puternică decât cred cei mai mulți.

Studiul complet se poate regăsi pe următorul link:http://www.phocuswright.com/Travel-Research/Consumer-Trends/From-Hotels-to-Homes-Opening-the-Door-to-the-Airbnb-Traveler

 

 



Adaugata pe : 15 / 04 / 2016.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Booking Bucharest
Evensys Top Hotel
Corali Holidays
Destinatii.eu
Paradis Vacante de Vis
Agentia Mos Craciun
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Domeniile Ostrov
Max Holidays