site traffic analytics

Un nou raport Amadeus: Turismul de lux lasă în urmă restul industriei de travel

Shaping the future of Luxury Travel -cover

Foto credit: Amadeus  IT Group

 Tendințele din turismul de lux până în 2025 sunt analizate într-un studiu comandat, recent, de Amadeus, pentru a ajuta la o mai bună orientare a industriei de turism și a deservi segmentul său cu cea mai rapidă creștere. Raportul a fost realizat cu date din economia turismului și cu zeci de interviuri ale unor experți în turismul de lux, din agenții de turism specializate pe travel concierge, companii aeriene, hotelurii și furnizori intermediari.

Elementul esențial al raportului îl reprezintă concluzia potrivit căreia consumatorii mondiali cheltuiesc din ce în ce mai mult pe experiențe, în detrimentul bunurilor materiale. Dorința consumatorilor de a avea noi experiențe de viață cunoaște o creștere exponențială în turismul de lux, domeniu care devansează restul industriei de travel.

Shaping the future of Luxury Travel  Între 2011 și 2015, turismul de lux a înregistrat o rată de creștere anuală de 4,5% în ceea ce privește zborurile pe outgoing, la clasele Întâi și Business, față de 4,2% cât a înregistrat turismul în general. Această tendință va continua să se accelereze în următorii zece ani, când turismul de lux este proiectat să crească cu 6,2% între 2015 și 2025, cu aproape o treime mai mult decât turismul în general, care va crește cu doar 4,8%.

”Shaping the future of Luxury Travel” (”Definind viitorul turismului de lux”) este un studiu bine fundamentat care dezvăluie provocările recente și oportunitățile pe care piețele de turism de lux le vor avea în următorul deceniu.

Constatări cheie din raport:

• Am intrat într-o nouă eră a turismului de lux, în care luxul este întreținută, este obținut/ indus în timp real și se bazează pe experiență.

• America de Nord și Europa de Vest cumulează 64% dintre călătoriile de lux la nivel mondial, chiar dacă ele adăpostesc doar 18% din populația lumii

• Între 2011-2025, piața de turism de lux din Asia Pacific va înregistra o creștere globală mai mare decât a Europei, dar această creștere se va reduce între 2015-2025

• Rata de creștere a pieței de turism de lux India este de 13%, mai mare decât a oricăreia dintre celelalte națiuni BRIC, și este cea mai mare dintre cele 25 de țări analizate în acest raport

• O dorință umană de a avea mai multe experiențe pline de satisfacții oferă un catalizator esențial pentru ca industria turismului să se dezvolte și să-și îmbunătățească standardele de calitate a serviciilor

Studiul a identificat, de asemenea, o ierarhie a nevoilor de turism de lux, variind de la calitate de 5 stele la stil  de viața privată și siguranță tip VIP.

În 2015, Amadeus a lansat un raport numit  ”Future Traveller Tribes 2030” (”Viitoarele Triburi de Călători 2030”), care a identificat șase triburi de călători pe baza comportamentul consumatorilor, recunoscând că modelele de cumpărare se schimbă în funcție de circumstanțele fiecărei călătorii.

Utilizând o metodologie similară, ”Shaping the future of Luxury Travel”  identifică șase triburi de călători de lux,  pentru a-i ajuta pe furnizorii de travel să targeteze  mai bine piața clienților de lux: Întotdeauna lux (Always Luxury); Ocazie specială (Special Occasion); Bluxury; Bogat în numerar, sărac în timp (Cash-rich, time-poor); Strict Opulent (Strictly Opulent); și Bogat și Independent (Independent Affluent).  

"Lux înseamnă lucruri diferite pentru oameni diferiți, iar acest lucru este valabil mai ales astăzi. În timp ce clasele de mijloc, emergente, caută aspectul material al călătoriei de lux, piețele mai mature caută un lux nou, mai evoluat. Acesta este motivul pentru care oferirea unei experiențe personale și exclusive clienților de lux va deveni chiar mai importantă decât este în prezent - va fi un factor de diferențiere între luxul vechi și cel nou", a declarat Rob Sinclair-Barnes, director  Marketing Strategic al Amadeus IT Group.

"Înțelegerea rolului afacerii voastre în furnizarea unei experiențe de lux, end-to-end, pentru un turist este esențială pentru îmbunătățirea colaborării, și consolidarea unui impuls la nivel de industrie pentru servicii de lux consistente. Explorarea celei mai noi tehnologii și inovații pentru a face industria să funcționeze mai bine în ansamblu este esențială pentru un nou nivel de lux, care nu a existat înainte ", a apreciat Sinclair-Barnes.

 Puteți download-a  o copie a studiului, urmărind acest link: http://www.amadeus.com/documents/future-traveller-tribes-2030/luxury-travel/shaping-the-future-of-luxury-travel-report.pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Adaugata pe : 19 / 05 / 2016.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Le Chateau
Booking Bucharest
Evensys Top Hotel
Corali Holidays
Destinatii.eu
Paradis Vacante de Vis
Agentia Mos Craciun
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Domeniile Ostrov
Max Holidays