site traffic analytics

InterContinental Hotels Group forțează limitele viitorului în turismul de lux

Songjiang Hotel

Credit foto: Atkins Global

InterContinental Hotel & Resorts este setat să pătrundă încă o dată în teritorii noi, prin dezvoltarea Songjiang Hotel, din China, pe baza proiectului Grupului Atkins, una dintre cele mai respectate firme de consultanță de proiectare, inginerie si management de proiect din lume (http://www.atkinsglobal.com).  Hotelul va fi construit într-o carieră de piatră, adâncă de 90 metri,  din Shanghai. Cu cascade vibrante, facilități pentru sporturi extreme precum bungee jumping și alpinism, dormitoare subacvatice și săli de conferințe de ultimă oră, acesta va fi cel mai verde hotel construit vreodată, cu planuri de a alimenta stațiunea de lux cu energie geotermală și solară.

Pentru a analiza în ce măsură este trend-setter, InterContinental Hotel & Resorts, cel mai mare brand hotelier de lux din lume, a făcut echipă cu un renumit futurist, Faith Popcorn, de la Fortune 500. Un alt scop al acestei colaborări îl reprezintă și prezicerea viitorului turismului de lux, la aniversarea a 70 ani de pionierat pe această piață a brandului InterContinental.

Songjiang Hotel

Credit foto: Atkins Global

Ținând cont de tendințele viitoare ale turismului de lux, Faith s-a concentrat în special pe experiența clienților, servicii, destinații și design de hotel. Ea a apreciat că escapismul realității virtuale (VR) și captivanta experiență de brand va modela serviciile și experiențele clienților în viitorul călătoriilor de lux:

Experiențele de clan: Tehnologia VR va permite schimbul de experiențe de aventură și turism de lux, cu prietenii sau familia, răspândiți în întreaga lume. Aceasta va însemna că oaspeții și cei dragi se pot bucura împreună de aventuri simulate în timp real, fie că va fi vorba de o plimbare prin Serengeti sau de înot în ocean pentru a observa viața marină pe cale de disparitie.

Dulapuri personalizate: hoteluri le vor colabora cu branduri de modă pentru a sponsoriza dulapurile din camera clienților, umplute cu haine de designer imprimate 3D. Dulapurile vor fi personalizate pentru a se potrivi cu gustul personal bazat pe obiceiurile de cumpărături on-line, dimensiunile corpului și condițiile meteorologice locale.

Evadări în lumea fanteziei: Luxul așa cum îl știm astăzi va deveni atât de accesibil încât consumatorii vor căuta experiențe extreme și greu de obținut. Hoteluri vor oferi oaspeților medii de joc pentru evadări în lumea fanteziei, care ar putea implica un pericol experimentat într- un mediu sigur.

Descrisă drept "Oracolul tendințelor", Faith Popcorn a lucrat cu cele mai mari companii din Fortune 500 pentru a le ajuta să prezică cu exactitate tendințele de consum. Cu o rată documentată de precizie de 95%, InterContinental Hotels & Resorts a făcut echipă cu Faith, ca parte a angajamentului continuu al brandului de a rămâne în prima linie a călătoriilor de lux.

Cum spațiu în sine va deveni un lux suprem până în 2086, VR va evolua designul interior astfel încât să poată fi adaptat de oaspeți, iar călătorilor de lux li se va oferi acces la locații și experiențe captivante:

Construirea în jos (subteran): Cu 70% din populația lumii stabilită în zonele urbane până în 2050, proiectarea și structura hotelurilor de lux se va schimba dramatic. Brandurile stabilite vor adopta noi soluții arhitecturale, cum ar fi "construirea în jos", pentru a se potrivi cu peisajul în schimbare.

Spații captivante: Oaspeții vor fi capabili să proiecteze spații adaptate în mod specific la estetica și nevoile lor personale. De la arta holografică personalizabilă pe perete până la un design interior complet ajustabil, oaspeții vor fi tratași cu facilități de ultimă generație, pentru a li se asigura un maxim de satisfacție și relaxare.

Experiență mondială: Vor fi create diferite aripi sau camere în hoteluri pentru a oferi oaspeților experiențe culturale din diferite colțuri ale lumii - de la plajele aurii din Caraibe, până la albul pârtiilor de schi, toate situate în același hotel.

Pentru a continua crearea de noi experiențe pentru oaspeți  și a dezvolta noi filozofii de design ale brandului, InterContinental Hotels & Resorts a făcut echipă și cu designerul interior de renume mondial, specializat în designul hotelurilor de lux, Tara Bernerd.

Comentând cu privire la viitorul designului de lux în hoteluri, Tara Bernerd a declarat:

"InterContinental Hotels & Resorts caută în mod constant să-și  evolueze interioarele și estetica, pentru a-și face proprietățile mai speciale și de lux pentru oaspeți. Arhitectura interioară și designul joacă un rol foarte puternic în experiența unui oaspete și sunt încântat să sprijin InterContinental Hotels & Resorts cu noua filozofie de design, care îi va ajuta să împingă limitele călătorie de lux către viitor".

Potrivit lui Simon Scoot, vicepreședinte Global Brand Strategy, InterContinental Hotels & Resorts, "Colaborarea noastră cu Faith Popcorn și parteneriatul cu Tara Bernerd ne asigură în continuare că brandul InterContinental rămâne în prim-planul călătoriilor de lux. Spiritul inovativ și pionieratul sunt în ADN-ul brandului InterContinental. De la lansarea brand-ului,  în 1946, urmată de deschiderea primului hotel din Belem, Brazilia, InterContinental Hotels & Resorts a deschis poarta către o nouă lume de glamour și de descoperiri pentru o generație jet-set. 70 de ani mai trziu, pe măsură ce industria de travel s- a transformat, brandul InterContinental a evoluat și s-a adaptat odată cu ea. "

 

Cu nouă hoteluri iconice inaugurate în ultimul an, la Londra, Dubai și Chennai, precum și deschiderea InterContinental Beijing Sanlitun, spre sfârșitul acestui an, precum și redeschiderea celebrului InterContinental New York Barclay, brand-ul continuă să își construiască moștenirea de lux.



Adaugata pe : 31 / 05 / 2016.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Booking Bucharest
Evensys Top Hotel
Corali Holidays
Destinatii.eu
Paradis Vacante de Vis
Agentia Mos Craciun
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Domeniile Ostrov
Max Holidays