site traffic analytics

ASTA a dat publicității un studiu privind timpul și banii economisiți de folosirea unui agent de turism

 Agent eficient

Credit foto: Depositphotos.com; Autor: Lasse Kristensen

 

Societatea Americană a Agentiilor de Turism (ASTA) a anunțat astăzi lansarea noului studiu, “Best of Both Worlds: Quantifying How Travel Agents Save Consumers Time and Money,” ("Cel mai bun din ambele lumi: Cuantificarea Modului în care Agențiile de Turism Economisesc Clienților Timp și Bani"), care a fost sponsorizat de Carnival Cruise Lines. Raportul complet este acum disponibil pentru cumpărare pe site-ul web al ASTA, asta.org.

"Cu sprijinul Carnival Cruise Lines, acest proiect ne-a permis să evidențiem o serie de tendințe pozitive, care vor ajuta agențiile membre ASTA să își comunice mai bine propunerea de valoare atunci când se marketează unor clienți noi sau celor existenți", a declarat președintele și CEO ASTA, Zane Kerby. "Agenții, furnizorii de călătorie și mulți alții vor găsi date concrete în raport, inclusiv faptul că astăzi se folosesc mai mult serviciile agenției de turism decât atunci când am început impementarea cercetării independente, acum trei ani. Și că agenții economisesc turiștilor sume semnificative de bani și timp pentru  planificarea fiecărei călătorii. Date bogate cuplate cu informații cheie privind modul în care turiștii folosesc sau nu o agenție de turism pentru a rezerva o călătorie fac din acest raport un instrument puternic disponibil acum atât membrilor ASTA, cât și non-membrilor "

Obiectivele de bază ale studiului, care a ajuns în peste 14.000 case din SUA, a inclus găsirea de modele legate de utilizarea per ansamblu a agenției de turism; factori legați de modul în care un călător alege un consultant de turism; și în ce ocazii călătorii folosesc un agent. Agenți, furnizori de călătorie și alți actori din industrie vor găsi un beneficiu în rezultatele studiului, datorită datelor concrete și datelor cuplate cu motive obișnuite pentru utilizarea sau neutilizarea unui agent. Acești factori, împreună cu tendințe demografice , vor ajuta la fundamentarea strategiilor cheie de marketing din industrie , pentru consolidarea și mai buna punere în valoare a  canalului agenție  de turism.

Perspective cheie ale raportului, care a fost realizat de firma de cercetare de piață de TNS Global, sunt:

-          În ultimele 12 luni, 22% dintre consumatori au rezervat prin intermediul unui agent de turism, cea mai mare pondere raportată în ultimii trei ani.

-          Millennials deschid calea atât în modul în care este folosit agentul de turism, cât și în probabilitatea de a-l recomanda prietenilor și familiei. Niciun jucător din industrie nu ar trebui să riște ignorând oportunitatea extraordinară oferită de această generație Capitalizarea modului optim de a vinde generației Millennial prin canalul agenție de turism va fi crucială pentru dezvoltarea agențiilor și a afacerilor legate de furnizarea de servicii pentru agenții, în următorii cinci ani.

-          Atunci când se uită înapoi la experiențele lor de călătorie din trecut, aproape două treimi dintre utilizatorii de agenții  apreciază că agentul le-a făcut experiența de călătorie mai bună, și au identificat mai multe beneficii ale utilizării unui agent de turism. Pe de altă parte, pentru a-i convinge pe utilizatorii non-agenție să ia în considerare utilizarea uneia, agenții de turism se pot concentra asupra valorii specifice furnizate turistului, care ar putea varia de la economisirea de bani până la a-i ajuta să evite greșelile și altele.

"În acest moment, consumatorii au încercat de toate - au rezervat on-line, s-au dus direct la destinație și au folosit un agent de turism", a continuat Kerby. "Acest studiu risipește odată pentru totdeauna mitul că rezervarea directă cu furnizorii sau orele petrecute online sunt o afacere mai bună sau vă oferă o experiență de călătorie mai fericită. Pe scurt, dacă doriți o experiență de călătorie mai bună, utilizați un agent. "

Membrii ASTA reprezintă 80 % din totalul de călătorii vândute în Statele Unite, prin canalul de distribuție agenție de turism. Împreună cu sutele de membri internaționali, asociația este cel mai important avocat al agențiilor de turism, al industriei de travel și al publicului călător de la nivel mondial. Istoria sa a început în 1931, când a fost fondată cu misiunea de a facilita activitatea de vânzare de călătorie prin reprezentare efectivă, împărtășirea cunoștințelor și îmbunătățirea profesionalismului.

 

 

 



Adaugata pe : 03 / 06 / 2016.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Paralela 45
Booking Bucharest
Le Chateau
Corali Holidays
Destinatii.eu
Paradis Vacante de Vis
Agentia Mos Craciun
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Domeniile Ostrov
Max Holidays