site traffic analytics

Turkish Airlines creează experiențe inflight pentru a sãrbãtori UEFA EURO 2016 TM

Turkish Airlines

Credit foto: Turkish Airlines

Turkish Airlines a anunțat ieri că a creat o serie de experiențe la sol și inflight pentru pasageri în timpul UEFA EURO 2016TM din această vară. Pasagerii care călătoresc cu această companie aeriană, Partener Oficial al Campionatului vor putea viziona meciurile în direct atât la bord, cât și în saloane, iar unii vor avea șansa de a câștiga bilete la turneu chiar în timpul zborului lor.

Premiat drept "Cea mai bună companie aeriană din Europa", timp de cinci ani consecutivi *, transportatorul cu cea mai extinsă acoperire din lume -289 destinații din 115 țări -, Turkish Airlines are un interes activ în evenimentele sportive și culturale ale Europei. Pentru a stimula fanii, înainte și în timpul campionatului, compania aeriană va oferi pasagerilor experiențe unice, care le va permite acestora să se bucure de UEFA EURO 2016TM, fie la sol sau în aer.

Pasagerii internaționali care zboară cu flota de aeronave widebody a Turkish Airlines - Boeing 777 și Airbus A330s - vor putea să vizioneze meciurile pe propriile ecrane. Între timp, pasagerii din saloanele Turkish Airlines din întreaga Turcia, vor avea, de asemenea, posibilitatea de a viziona competițiile în zona de așteptare. Cei care vor aștepta în salonul de la Clasa Business din Istanbul, al companiei aeriene, vor putea să joace jocul de consolă oficial, EURO 2016, care va fi sincronizat pentru a reflecta rezultatele campionatului. Turkish Airlines va difuza, de asemenea, activități speciale pentru fanii fotbalului, în patru orașe diferite din Franța.

Ahmed Olmuştur, CMO Turkish Airlines a declarat în legătură cu această că: "Experiența de informare a pasagerilor noștri se află în centrul a tot ceea ce facem la Turkish Airlines și parteneriatul nostru cu UEFA EURO 2016 TM ne oferă o altă mare oportunitate de a face acest lucru. Fie că sunt la aeroport sau la 10.000 metri în aer, noi îi vom ajuta pe fani să își manifeste pasiunea, permițând-le să experimenteze bucuria campionatului, indiferent de locul unde se află".

Aceste inițiative vor fi completate de un card de meniu, special conceput pentru pasagerii Turkish Airlines care pleacă din Aeroportul Ataturk Istanbul. Cei care călătoresc pe  zborurile selectate către Franța, în timpul campionatului, vor avea, de asemenea, șansa de a câștiga bilete la meciurile UEFA EURO 2016 TM, printr-un concurs de tombolă desfășurat la bord.

Transportatorul a încheiat un parteneriat și cu rețeaua de fotbal la nivel mondial, Copa90, pentru a descoperi ce înseamnă fotbalul pentru fanii din toate națiunile implicate în UEFA EURO 2016. Înainte de campionat, Copa90 și Turkish Airlines vor explora, în 10 zile, diferite culturi, experiențe și pasiuni ale fanilor fotbalului din 10 țări. Fanii vor putea urmări deplasările a patru cineaști și creatori de social media pe micrositeul www.MeetEuropesBest.com și pe toate canalele sociale ale Turkish Airlines.

 

 



Adaugata pe : 03 / 06 / 2016.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Le Chateau
Booking Bucharest
Evensys Top Hotel
Corali Holidays
Destinatii.eu
Paradis Vacante de Vis
Agentia Mos Craciun
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Domeniile Ostrov
Max Holidays