site traffic analytics

Parisul invită pe iubitorii săi la un concurs pe social media cu hashtag-ul #bestbastilleday

Paris buzz

Credit foto: PR NEWSWIRE; Sursa: Office du Tourisme et des Congrès

Pentru 14 iulie, un punct culminant al calendarului turistic francez și parizian, Biroul de Turism din Paris organizează marketing buzz-ul viral #bestbastilleday pe social media.

Timp de 15 zile, iubitori ai Parisului din întreaga lume sunt invitați să-și imagineze și să împărtășească pe social media (Facebook, Twitter și Instagram) cum ar arăta un14 iulie ideal în capitala franceză, prin intermediul hashtag-ului #bestbastilleday.

Această competiție internațională își propune să creeze o dorință de a vizita orașul [Paris] în perioada premergătoare sărbătorii naționale franceze.

 "My #bestbastilleday: Bând șampanie în fața Turnului Eiffel!”

"Mergând la Balul Pompierilor cu prietenii mei ca și anul trecut! #bestbastilleday"

"Brânză. Baguette. Cel mai bun prieten. Focuri de artificii. #bestbastilleday vreodată!"

La sfârșitul concursului, câștigătorul tras la sorți, la întâmplare, va câștiga o excursie uimitoare.

Grație contribuției excepționale a organizațiilor partenere, câștigătorul va primi drept premiu 2 zile de vis pentru două persoane, pe 14 iulie și 15 iulie, și oportunitatea de a experimenta #bestbastilleday a visurilor lor. Valoarea estimativă a premiului va fi de 7.000 euro.

Buzz-ul va fi lansat pe conturile de social media ale Biroului de Turism din Paris (@parisjetaime; Facebook (300K adepți),Twitter (105K adepți) și Instagram (150k adepți), precum și pe site-ul parisinfo.com (pagina de destinație dedicată integral Zilei Bastiliei), printr-un "social wall", un perete digital care va arăta conținutul produs aproape în timp real, folosind hashtag-ul de marketing buzz.

Lansarea a avut loc pe 15 iunie, la sfârșitul zilei, iar rezultatele vor fi publicate pe 1 iulie.

Prin aceste noutăți de marketing viral, Oficiul de Turism din Paris are un rol activ în relansarea dinamică a destinației *

* La 30 mai 2016, primarul Parisului, Anne Hidalgo, și Jean-Marc Ayrault, Ministrul Afacerilor Externe și Turismului au susținut o conferință de presă pentru a prezenta campania de marketing ce  va relansa destinația Paris.

 

 

 



Adaugata pe : 17 / 06 / 2016.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Paralela 45
Traian Badulescu
Vintest
Booking Bucharest
Le Chateau
Corali Holidays
Destinatii.eu
Paradis Vacante de Vis
Agentia Mos Craciun
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Domeniile Ostrov
Max Holidays