site traffic analytics

Parisul invită pe iubitorii săi la un concurs pe social media cu hashtag-ul #bestbastilleday

Paris buzz

Credit foto: PR NEWSWIRE; Sursa: Office du Tourisme et des Congrès

Pentru 14 iulie, un punct culminant al calendarului turistic francez și parizian, Biroul de Turism din Paris organizează marketing buzz-ul viral #bestbastilleday pe social media.

Timp de 15 zile, iubitori ai Parisului din întreaga lume sunt invitați să-și imagineze și să împărtășească pe social media (Facebook, Twitter și Instagram) cum ar arăta un14 iulie ideal în capitala franceză, prin intermediul hashtag-ului #bestbastilleday.

Această competiție internațională își propune să creeze o dorință de a vizita orașul [Paris] în perioada premergătoare sărbătorii naționale franceze.

 "My #bestbastilleday: Bând șampanie în fața Turnului Eiffel!”

"Mergând la Balul Pompierilor cu prietenii mei ca și anul trecut! #bestbastilleday"

"Brânză. Baguette. Cel mai bun prieten. Focuri de artificii. #bestbastilleday vreodată!"

La sfârșitul concursului, câștigătorul tras la sorți, la întâmplare, va câștiga o excursie uimitoare.

Grație contribuției excepționale a organizațiilor partenere, câștigătorul va primi drept premiu 2 zile de vis pentru două persoane, pe 14 iulie și 15 iulie, și oportunitatea de a experimenta #bestbastilleday a visurilor lor. Valoarea estimativă a premiului va fi de 7.000 euro.

Buzz-ul va fi lansat pe conturile de social media ale Biroului de Turism din Paris (@parisjetaime; Facebook (300K adepți),Twitter (105K adepți) și Instagram (150k adepți), precum și pe site-ul parisinfo.com (pagina de destinație dedicată integral Zilei Bastiliei), printr-un "social wall", un perete digital care va arăta conținutul produs aproape în timp real, folosind hashtag-ul de marketing buzz.

Lansarea a avut loc pe 15 iunie, la sfârșitul zilei, iar rezultatele vor fi publicate pe 1 iulie.

Prin aceste noutăți de marketing viral, Oficiul de Turism din Paris are un rol activ în relansarea dinamică a destinației *

* La 30 mai 2016, primarul Parisului, Anne Hidalgo, și Jean-Marc Ayrault, Ministrul Afacerilor Externe și Turismului au susținut o conferință de presă pentru a prezenta campania de marketing ce  va relansa destinația Paris.

 

 

 



Adaugata pe : 17 / 06 / 2016.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Paralela 45
Booking Bucharest
Le Chateau
Corali Holidays
Destinatii.eu
Paradis Vacante de Vis
Agentia Mos Craciun
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Domeniile Ostrov
Max Holidays