IULIE: 85% DIN ZBORURILE RYANAIR AU AJUNS LA TIMP
Ryanair, compania aeriană preferată a europenilor, a anunțat astăzi raportul lunar care confirmă Ryanair în poziția de lider pentru atenția acordată clienților:
· 85% din peste 62,000 zboruri din iulie au ajuns la timp (coborâre ușoară din cauza problemelor de control al traficului aerian în Marea Britanie, Germania și Franța, dar și a vremii rele din Europa)
· Mai puțin de 2 plângeri la 1,000 clienți
· Mai puțin de 1 plângere de bagaje la 1,000 clienți
· La 99% dintre sesizări s-a răspuns în mai puțin de 7 zile
Potrivit lui Robin Kiely, Ryanair, “Ryanair a transportat 11.300.000 de clienți în luna iulie, iar 85% din cele 62,000 de zboruri ale noastre au ajuns la timp, în ciuda problemelor de control a traficului aerian din Marea Britanie, Germania și Franța, dar și a vremii rele din Europa. Cu rețeaua noastră de rute extinsă și dezvoltări adiționale ale programului “Always Getting Better”, aflat în cel de-al treilea an, Ryanair continuă să ofere multe altele decât doar tarifele cele mai mici din Europa.”
Mai |
2015 |
2016 |
Zboruri la timp |
90% |
85% |
Plângeri la 1,000 pax |
0.60 |
1.61 |
Plângeri de bagaje la 1,000 pax |
0.62 |
0.60 |
Răspuns la plângeri în mai puțin de 7 zile |
99% |
99% |
Adaugata pe : 16 / 08 / 2016.