site traffic analytics

IULIE: 85% DIN ZBORURILE RYANAIR AU AJUNS LA TIMP

Ryanair 

Ryanair, compania aeriană preferată a europenilor, a anunțat astăzi raportul lunar care confirmă Ryanair în poziția de lider pentru atenția acordată clienților:

·         85% din peste 62,000 zboruri din iulie au ajuns la timp (coborâre ușoară din cauza problemelor de control al traficului aerian în Marea Britanie, Germania și Franța, dar și a vremii rele din Europa)

·         Mai puțin de 2 plângeri la 1,000 clienți

·         Mai puțin de 1 plângere de bagaje la 1,000 clienți

·         La 99% dintre sesizări s-a răspuns în mai puțin de 7 zile

 

Potrivit lui Robin Kiely, Ryanair, “Ryanair a transportat 11.300.000 de clienți în luna iulie, iar 85% din cele 62,000 de zboruri ale noastre au ajuns la timp, în ciuda problemelor de control a traficului aerian din Marea Britanie, Germania și Franța, dar și a vremii rele din Europa. Cu rețeaua noastră de rute extinsă și dezvoltări adiționale ale programului “Always Getting Better”, aflat în cel de-al treilea an, Ryanair continuă să ofere multe altele decât doar tarifele cele mai mici din Europa.

 

Mai

2015

2016

Zboruri la timp

90%

85%

Plângeri la 1,000 pax

0.60

1.61

Plângeri de bagaje la 1,000 pax

0.62

0.60

Răspuns la plângeri în mai puțin de 7 zile

99%

99%

 

 

 



Adaugata pe : 16 / 08 / 2016.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Targul de Turism al Romaniei
Booking Bucharest
Le Chateau
Paralela 45
Corali Holidays
Destinatii.eu
Traian Badulescu
Paradis Vacante de Vis
Agentia Mos Craciun
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Max Holidays