site traffic analytics

IULIE: 85% DIN ZBORURILE RYANAIR AU AJUNS LA TIMP

Ryanair 

Ryanair, compania aeriană preferată a europenilor, a anunțat astăzi raportul lunar care confirmă Ryanair în poziția de lider pentru atenția acordată clienților:

·         85% din peste 62,000 zboruri din iulie au ajuns la timp (coborâre ușoară din cauza problemelor de control al traficului aerian în Marea Britanie, Germania și Franța, dar și a vremii rele din Europa)

·         Mai puțin de 2 plângeri la 1,000 clienți

·         Mai puțin de 1 plângere de bagaje la 1,000 clienți

·         La 99% dintre sesizări s-a răspuns în mai puțin de 7 zile

 

Potrivit lui Robin Kiely, Ryanair, “Ryanair a transportat 11.300.000 de clienți în luna iulie, iar 85% din cele 62,000 de zboruri ale noastre au ajuns la timp, în ciuda problemelor de control a traficului aerian din Marea Britanie, Germania și Franța, dar și a vremii rele din Europa. Cu rețeaua noastră de rute extinsă și dezvoltări adiționale ale programului “Always Getting Better”, aflat în cel de-al treilea an, Ryanair continuă să ofere multe altele decât doar tarifele cele mai mici din Europa.

 

Mai

2015

2016

Zboruri la timp

90%

85%

Plângeri la 1,000 pax

0.60

1.61

Plângeri de bagaje la 1,000 pax

0.62

0.60

Răspuns la plângeri în mai puțin de 7 zile

99%

99%

 

 

 



Adaugata pe : 16 / 08 / 2016.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Booking Bucharest
Evensys Top Hotel
Corali Holidays
Destinatii.eu
Paradis Vacante de Vis
Agentia Mos Craciun
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Domeniile Ostrov
Max Holidays