site traffic analytics

ALDD - Bilanț la final de sezon estival

Mamaia

La sfârşitul sezonului estival 2016, Asociația Litoral - Delta Dunării a estimat  o creştere între 12 şi 15% a numărului de turişti pe Litoralul Românesc, rezultată din evaluările efectuate de touroperatorii ANAT și hotelieri. Potrivit aceleiași surse, creşterea se datorează în primul rând campaniei intense de promovare a Litoralului, demarate în baza Strategiei Asociației Litoral – Delta Dunării, încă din 2013, când au reușit să introducă Taxa de Promovare Mamaia – Sat Vacanță, buget cu care a fost construită întreaga campanie de promovare.  Numărul mare de evenimente organizate în toate staţiunile, și cu precădere prin campania “Mamaia Style”, îmbunătățirea standardului serviciilor turistice oferite de hotelieri și proprietarii de structuri turistice de alimentație publică și agrement au contribuit de asemenea major la aceste rezultate, se precizează în comunicatul de presă al asociației.

În topul staţiunilor în acest an Mamaia ocupă în continuare primul loc, urmată de Venus și Eforie. O notă excelentă a fost atribuită pentru Vama Veche, cu rezultate foarte bune anul acesta.

O creștere consistenta s-a înregistrat şi în sudul litoralului, mai ales datorită investiţiilor noi în segmentul hotelier (în special în Venus).

De asemenea, creşterea totală se datorează promovării susţinute a litoralului, demarate încă din toamna anului trecut, împreună cu agenţiile de turism, hotelierii şi autorităţile locale, prin participarea Asociației Litoral – Delta Dunării la târgurile de turism naţionale (Târgul de Turism al României ediția de primăvară, Iași, Timișoara) şi internaţionale (Londra, Tel Aviv, Chişinău, Berlin, Milano, Moscova, Târgul de Rute și Companii Aeriene).

Au fost încheiate parteneriate în premieră ( Federaţia Română de Bob-Sanie, Federația Română de Șah, Clubul Sportiv de arte marțiale, Superkombat România, Federația Română de Automobilism Sportiv, Clubul Sportiv „Omul de Fier”, ) şi s-au derulat o întreagă serie de evenimente şi parade din cadrul campaniei “Mamaia Style” pe toată durata sezonului, conform strategiei de promovare și dezvoltare pe care  Asociația Litoral – Delta Dunării a lansat-o anul trecut, cu scopul atragerii de turiști prin evenimente sportive.

În privința bilantului pe incoming (sosiri turiști străini), sezonul 2016 a înregistrat 3 chartere/săptămână între Tel Aviv și Constanța, o creștere de la 4000 la 7000 turişti israelieni care au ajuns pe litoral în staţiunile Mamaia, Năvodari și Eforie. Asociaţia Litoral – Delta Dunării a continuat și în acest an campania de promovare în Israel, prin participarea la târgul de turism de la Tel Aviv, realizarea primelor broșuri și a filmului de promovare în ebraică. Acesta este un proiect de succes, prin care s-a dovedit că, deși România nu are un buget de promovare de turism la nivel guvernamental, s-a reușit atragerea de turiști străini, cu o creştere spectaculoasă de turişti israelieni pe litoralul românesc, exclusiv din resurse locale proprii, și anume din bugetul operatorilor de turism din Mamaia și din Satul de Vacanță, administrat de Asociația Litoral- Delta Dunării.

Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu, în parteneriat cu Asociația Litoral – Delta Dunării și împreună cu compania aeriană Blue Air, au inaugurat în această vară, prima cursă directă pe ruta Atena (Grecia) - Larnaca (Cipru) – Constanța, bifând, astfel, o a patra rută aeriană inaugurată, după Milano, Londra și Tel Aviv. De asemenea, continuă conexiunile cu Istanbul, Milano şi Londra.

Având în vedere că în ultimii 20 ani pe Aeroportul Constanţa, care deserveşte litoralul românesc, nu mai aterizau curse interne, Asociaţia Litoral – Delta Dunării (A.L.D.D.) şi Aeroportul Internaţional „Mihail Kogălniceanu” Constanţa au demarat începând din 2014 un proiect de atragere de zboruri către litoralul românesc, pentru a creşte numărul de turişti şi durata medie a sezonului turistic în această destinaţie.

Începând din anul 2015 s-au reluat negocierile cu compania TAROM şi am atras alături de noi şi asociaţiile de promovare şi dezvoltare a turismului Oradea-Băile Felix, Timiş şi Bucovina împreună cu Consiliile Judeţene şi aeroporturile pe care le reprezintă, dar şi Asociaţia Aeroporturilor din România.

ALDD a realizat un amplu chestionar online şi către mediul din turism, pentru a stabili împreună cu touroperatorii şi agenţii economici implicaţi în turism topul destinaţiilor interne şi externe cu care să conectăm Constanţa.

Astfel, noile zboruri introduse în aprilie 2017 cu plecare de pe Aeroportul Constanţa vor fi spre Cluj, Timişoara (2 zboruri / săptămână), Iaşi, Oradea (1 zbor / săptămână), Roma, Paris, Milano, Stuttgart şi Bratislava sau Varşovia. De asemenea, vor fi menţinute pe perioada verii zborurile charter Constanţa – Tel Aviv (3 zboruri / săptămână), şi vor fi introduse chartere spre Beirut şi Bruxelles.

Nu în ultimul rând, creşterea numărului de turişti se datorează unei mai bune comunicări cu hotelierii şi agenţiile de turism şi autorităţile locale, dar şi afectarii pieţelor turistice din Turcia.

În acest moment, Asociaţia Litoral – Delta Dunării, împreună cu membrii săi, pregătește lansarea  campaniei de toamnă de promovare a litoralului românesc și a Deltei Dunării, pentru sezonul estival 2017, prin participarea la târgurile de turism și elaborarea calendarului de evenimente Mamaia Style 2017.

Potrivit Corinei Martin, preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunări,   Considerăm 2016 cel mai bun sezon din 2008 încoace, atunci când am avut cel mai bun an pentru turismul românesc din ultimii ani. În 2015 am promovat în premieră Mamaia, litoralul şi Delta Dunării către pieţe externe pe care nu le-am mai abordat până acum, am adus zboruri noi către destinație, am crescut cifrele pe incoming și am lucrat puternic la Calendarul de evenimente pe care le-am atras. O strategie ce a dat rezultate și pe care am dublat-o cu o campanie agresivă de comunicare și promovare în massmedia și pe canalele de vânzare de vacanțe. 

Lucrăm deja la calendarul de evenimente și la Campania de promovare 2017, prin participarea la târgurile interne şi internaţionale, infotrip-uri şi organizarea de evenimente. Ne interesează în mod special să atragem pe litoral pieţele vest-europene, şi intenţionăm ca, pe lângă rutele aeriene noi ce ne-au conectat în acest an cu Londra, Milano şi Tel Aviv, să atragem şi zboruri şi tour-operatori din Belgia, Austria, Germania.  Continuăm în forță promovarea Litoralului Românesc 2017!”

Alin Burcea, președinte A.N.A.T, a apreciat că „Litoralul românesc are perspective de creștere constantă datorită relației excelente dintre agențiile de turism, care îl promovează permanent  și hotelieri, care prin investițiile realizate îmbunătățesc an de an serviciile oferite turiștilor, la care s-a adăugat, cu rezultate foarte bune, Campania de promovare derulată de Asociația Litoral-Delta Dunării.”



Adaugata pe : 15 / 09 / 2016.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Le Chateau
Booking Bucharest
Evensys Top Hotel
Corali Holidays
Destinatii.eu
Paradis Vacante de Vis
Agentia Mos Craciun
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Domeniile Ostrov
Max Holidays