site traffic analytics

Vânzările de pachete turistice ale TUI TravelCenter au crescut cu 52% în primul semestru

TUI TravelCenter Eurolines

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TUI TravelCenter, rețeaua de agenții de turism a Grupului Eurolines, a încheiat primul semestru al anului 2017 (S1 2017) cu o creștere de 52% a vânzărilor de produse turistice, comparativ cu S1 2016. 

De asemenea, vânzările totale, respectiv cele de pachete turistice, servicii de transport rutier și/sau aerian ale lanțului de agenții TUI TravelCenter și Eurolines au depășit 53 milioane de euro în S1 2017, plus 32% față de S1 2016.

"Creșterile TUI TravelCenter din primul semestru al anului 2017 depășesc cu mult evoluția pieței și ne confirmă faptul că turiștii români pun un accent deosebit pe siguranță și încredere atunci când achizițonează servicii turistice. O parte semnificativă a vânzărilor se referă la charterele organizate de NOVA Travel, touroperatorul Grupului Eurolines, în parteneriat cu reprezentanții TUI din Turcia, Spania și Grecia", declară Dragoș Anastasiu, președintele Eurolines Group România.

NOVA Travel organizează în acest an curse charter marca TUI către cele mai apreciate destinaţii estivale, respectiv către insulele greceşti Creta, Rodos, Corfu, Santorini şi Zakynthos, către Turcia (Antalya) şi Spania (insulele Tenerife, Mallorca şi Gran Canaria). Sunt programate până la 23 de plecări pe săptămână din Bucureşti, Iaşi, Cluj-Napoca şi Timişoara. NOVA Travel a încheiat recent o poliță de asigurare în caz de insolvență/faliment în valoare de 150.000 USD, triplând astfel benevol suma minimă prevăzută de lege.

Tendințele verii 2017

• Bugetul mediu de vacanțã pentru destinațiile interne a crescut ușor în acest an pânã la aprox. 350 euro/persoanã/sejur, iar acest lucru se datoreazã creșterii calitãții serviciilor la nivel național (au apãrut investiții noi, s-au diversificat serviciile turistice);

• Turiștii români sunt atenți la recenziile despre hotelul/pensiunea care îi intereseazã și știu exact ce servicii își doresc de la unitatea de cazare; 

• Litoralul, Delta Dunãrii, stațiunile balneoclimaterice și cele montane sunt cele mai cãutate destinații interne în 2017;

• Pentru destinațiile externe, bugetul de vacanțã s-a menținut acest an la nivelul mediu de 550 euro /persoanã/sejur. Cele mai cãutate destinații externe de vacanțã estivalã sunt în 2017 Grecia, Spania și Turcia;

• Se remarcã numãrul tot mai mare de români care aleg destinații exotice și croaziere. Bugetul mediu alocat este de 900-1.000 euro/pesoanã /sejur;

• Tendința de a cumpãra vacanțe tot mai din timp în acest an a demostrat ca românii mizeazã pe siguranța și încrederea oferite de un brand puternic;

• Astfel, multe dintre pachetele de vacanțe exotice și schi pentru perioada Sãrbãtorilor de iarnã s-au rezervat deja;

• Per ansamblu, cele mai apreciate destinații ale anului 2017 sunt România, Grecia și Spania;

• Alãturi de destinațiile populare din zona Mãrii Mediterane (Turcia, Grecia, Spania), creșteri semnificative ale cererilor s-au înregistrat și pentru România inclusiv pentru litoral, și pentru Bulgaria;

• Destinații exotice -"long haul"- precum Rep. Dominicanã, Thailanda, Maldive, Mexic și Bali au o prizã din ce în ce mai mare la public și înregistreazã creșteri semnificative ale cererii, de peste 15%;

• Se poate spune cã existã o revenire a destinației Egipt, pentru care interesul a început sã creascã în ultimele luni.

 



Adaugata pe : 27 / 07 / 2017.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Le Chateau
Booking Bucharest
Evensys Top Hotel
Corali Holidays
Destinatii.eu
Paradis Vacante de Vis
Agentia Mos Craciun
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Domeniile Ostrov
Max Holidays