site traffic analytics

TUI TravelCenter/Eurolines depășește cifra de vânzări de 100 milioane Euro

TUI TravelCenter Eurolines• Cifra de vânzări a Grupului Eurolines, alcătuit din 22 de companii, s-a majorat în 2017 cu 20 % şi a ajuns la 150 milioane euro.

• Vânzările de pachete turistice ale reţelelor TUI TravelCenter şi Eurolines s-au majorat cu 50 % faţă de 2016. Pentru TUI TravelCenter, creșterea vine în special din majorarea vânzărilor pentru destinațiile din zona mediteraneană (Grecia, Turcia, Spania, Cipru, Malta) și pentru cele exotice. Destinații exotice precum Thailanda (cu un avans al vânzărilor de peste 100%), Maldive, Rep. Dominicană, Mexic, Sri Lanka și Tanzania sunt tot mai căutate de către români pentru că sunt din ce în ce mai accesibile. Prețurile au scăzut față de acum 7-8 ani, puterea de cumpărare și disponibilitatea românilor de a călători tot mai departe sunt mai mari. De exemplu, prețul pachetelor pentru Krabi, Thailanda, pornește de la 559 euro/pers (avion, cazare la hotel 3 stele, mic dejun și transfer), tarif comparabil cu cel pentru o vacanță în Grecia. 

6 ani de TUI TravelCenter în cifre

Reprezentanţii TUI Travel Center / Eurolines au anunţat, în cadrul unei conferinţe de presă de final de an organizată la Hilton Athenee Palace o creşterea a cifrei de afaceri a grupului de la 26 de milioane de euro în 2011 la 100 de milioane de euro în 2017.Numărul de agenţii s-a majorat de la 52 la 80.

12 destinaţii în regim charter în parteneriat cu TUI sunt operate în Turcia, Grecia şi Spania, prin intermediul a 23 de curse săptămânale cu plecare din principalele orașe din țară.

Rezultatele principalelor companii din Grup

- TUI TravelCenter va finaliza anul 2017 cu o creştere de 30 % a cifrei de vânzări, ajungând la nivelul de 100 milioane de euro.

- Pe 7 decembrie a fost inaugurată o nouă agenție TUI TravelCenter în Centrul Comercial Shopping City din Râmnicu Vâlcea, după o investiție de aproximativ 50.000 de euro. Cele 80 agenții TUI TravelCenter şi Eurolines alcătuiesc cea mai mare reţea din România.

- Anul 2017 a marcat șase ani de prezenţă în România a celui mai puternic brand de turism din lume, TUI, al cărui reprezentant unic în România este TUI Travel Center.

- Parteneriatul cu FlixBus, demarat în septembrie 2017, a condus la creșterea până la 2.000 a numărului de destinații accesibile, în fiecare zi, din România către Europa.

- Nova Travel, tour-operatorul Grupului Eurolines, a avut în 2017 o cifră de vânzări de 12 milioane de euro, în creștere cu 14 % faţă de nivelul din 2016. Nova Travel a organizat în sezonul estival 2017 curse charter marca TUI către cele mai iubite destinaţii estivale, respectiv către Grecia (insulele Creta, Rodos, Corfu, Santorini şi Zakynthos), Turcia (Antalya) şi Spania TUI TravelCenter Eurolines(insulele Tenerife, Mallorca). A organizat până la 23 de plecări pe săptămână din Bucureşti, Iaşi, Cluj-Napoca şi Timişoara. În luna mai 2017, Nova Travel a încheiat o poliță de asigurare în caz de insolvență/faliment în valoare de 150.000 USD, triplând benevol suma minimă prevăzută de lege. 

- Danubius Travel, tour-operatorul Grupului Eurolines din Constanța, a avut o creştere de aprox. 45% a cifrei de vânzări în anul 2017, comparativ cu anul 2016, depășind nivelul de 20 milioane euro. Danubius Travel a lansat Cruise-Link, o platformă de rezervări în timp real a croazierelor destinată exclusiv partenerilor B2B. Practic, Cruise-Link integrează itinerariile marilor linii de croazieră (momentan 14 la număr, din care MSC, NCL, COSTA, PULLAMANTUR, ROYAL CARIBBEAN, etc) și oferă atât accesul instantaneu la sistemele operatorilor de croaziere cât și suportul 24/7, în limba română. 

- Green Village Resort din Sfântu Gheorghe, Delta Dunarii va încheia anul 2017 cu o cifră de vânzări de aprox. 2,2 milioane euro, cu 22 % mai mare faţă de anul precedent. Numărul de turişti români şi străini care au vizitat Green Village Resort a crescut în 2017 cu 10 % comparativ cu 2016, la peste 11.000 persoane.

Planuri pentru 2018

Grupul Eurolines își păstrează focusul pe invesțiile în tehnologie și digitalizare prin dezvoltarea platformelor sistemelor de rezervări, invesțitii într-un sistem CRM, automatizarea proceselor interne și, nu în ultimul rând, în continuarea invesțiilor masive în siteul www.tui-travelcenter.ro.

TUI TravelCenter are ca obiectiv creșterea calității serviciilor de consultanță în agenții prin implementarea unui nou sistem de gestiune a relației cu clienții care să permită o mai bună analiză a datelor despre turiști și preferințele lor de vacanță. 

De asemenea, si-a propus creşterea ponderii vânzărilor on-line, care reprezintă sub 10% din total în acest moment. În următorii 5 ani, ținta este ca vânzările on-line să atingă 40% din vânzările totale.

TUI TravelCenter EurolinesGrupul și companiile în 2018

- TUI TravelCenter și-a bugetat pentru 2018 o creștere de 12% a vânzărilor.

- Pentru 2018, Green Village Resort şi-a propus o cifră de vânzări mai mare cu 15% față de nivelul din 2017 şi continuarea investiţiilor în valoare de 300.000 euro. 

- Nova Travel estimează pentru 2018 o cifră de vânzări de 13,1 milioane de euro, plus 6 % comparativ cu nivelul din acest an. În 2018, Nova va introduce în oferta sa o cursă charter nouă către Cipru, va crește numărul total de locuri disponibile cu 30% față de 2017 și va inaugura noul parteneriat cu SUNEXPRESS (charter Lufthansa – Turkish Airlines) pe ruta București-Antalya. Pentru cursele charter din 2018, Nova Travel își propune un grad de ocupare de minimum 95%.

- Pentru Danubius Travel este așteptată o majorare de 40 % a cifrei de vânzări în 2018, până la nivelul de 29 milioane de euro, obținută din creșterea vânzărilor pe cele 2 platforme: hotel-link.ro și cruise-link.ro.

- Grupul Eurolines vizează o creştere de 15% a cifrei de vânzări comparativ cu 2017.  

Potrivit lui Dragoş Anastasiu, preşedintele grupului Eurolines, resursa umană constituie principala problemă a turismului românesc şi nu numai. Patru milioane de români sunt plecaţi la muncă peste hotare, iar sute de mii dintre aceştia lucrează în HoReCa. Criza profundă a resurselor umane, alături de lipsa de predictibilitate a legislaţiei fiscale îngrijorează mediul de afaceri din turism.

"Este drept, o mare problemă a antreprenorilor români este şi eficienţa. Mulţi merg pe principiul că ei ştiu tot ca lideri de business, ceea ce este o mare greşeală. Pe de altă parte, nici statul nu livrează multă imagine României. Turismul românesc este în prezent dominat de cei care merg în weekend, precum corporatiştii. Este un cerc vicios din care trebuie să ieşim cu multă înţelepciune", adaugă Anastasiu.

Cosmin Marinof, directorul naţional de vânzări al grupului Eurolines, anunţă că, în prezent, 52% dintre accesările site-ului TUI Travel Center se fac de pe dispozitive mobile, iar 48% de pe computere şi laptop-uri. Dacă în prezent vânzările online deţin o pondere de 10%, în 5 ani, ţinta TUI Travel Center este ca acestea să ajungă la 40%.

O informaţie interesantă: suma asigurată contra insolvenţei şi falimentului de către TUI, cel mai mare touroperator din lume, al cărui partener român este TUI Travel Center, se ridică la... 110 milioane de euro!



Adaugata pe : 11 / 12 / 2017.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Paralela 45
Traian Badulescu
Vintest
Booking Bucharest
Le Chateau
Corali Holidays
Destinatii.eu
Paradis Vacante de Vis
Agentia Mos Craciun
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Domeniile Ostrov
Max Holidays