site traffic analytics

Care este rețeta succesului Airbnb

Alexandru Jurca, expert business onlineÎn anul 2007, cei doi fondatori Airbnb nu și-au permis să închirieze un apartament nou în San Francisco.Ca să strângă niște bani, au hotărât să își amenajeze o cameră în apartamentul pe care îl aveau și să o închirieze pe termen foarte scurt.

Pentru că un anunț online era prea impersonal, au creat propria platformă pe care care săîși prezinte camera, iar în anunț au specificat că micul dejun era inclus și făcut „în casă”. Au găsit imediat chiriași de weekend și la câteva zile după au început să primească sute de mail-uri pentru a adăuga pe platforma lor apartamente din orașe precum Buenos Aires, Tokyo și Londra.

Așa a început una dintre cele mai de succes afaceri din lume. Pentru că ne-am și întrebat și noi, la fel ca mulți alții, care a fost rețeta succesului celor doi fondatori Airbnb, l-am rugat pe Alexandru Jurca, specialist în business online, să ne dezvăluie secretul.

“Creatorii Airbnb au reușit să dea lovitura în offline printr-o afacere online pentru că au construit o platformă bazată pe:

1.     ÎNCREDERE

Cei care închiriază camera se pot odihni liniștiți noaptea,știind că proprietarul nu va intra peste ei, iar cel din urmăștie că poate avea încredere în cei care îi calcă pragul. Airbnb a reușit asta prin verificarea identității (Facebook connect), prin recenzii și cu un set deîntrebări (cum ar fi „Care e motivul vizitei tale?”). Cei care nu respectă „regulile casei” sunt penalizați și riscă săîși piardă contul.

2.     UȘURINȚĂ ÎN UTILIZARE

Platforma este simplăși intuitivă, camerele disponibile sunt aranjate ordonat, iar plata se face integral online, cu accent pe protecția utilizatorului și posibilitatea de a-ți primi banii inapoi.

3.     PREȚURI ACCESIBILE

Prețurile camerelor și apartamentelor de pe Airbnb sunt cu 30% până la 80% mai mici decât camerele de hotel.

 

4.     ACCESIBILITATE

Cu ajutorul tehnologiei au reușit să conecteze oamenii din întreaga lume și offline. Cei care aveau o cameră sau un apartament liber l-au pus la dispoziția celor care aveau nevoie de cazare. Acest lucru desfășurându-se rapid, elegant și în deplină siguranță. Au imbinat mediul online cu cel offline pentru a crea experiențe de neuitat pentru cei care călătoresc”, ne-a declarat Alexandru Jurca, expert în business online.

Alexandru Jurca este expert în business online. A reușit, în doar 3 ani, să propulseze în domeniu o multitudine de branduri, către vânzări spectaculoase.



Adaugata pe : 13 / 02 / 2018.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Vinvest
Paralela 45
Le Chateau
Traian Badulescu
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Paradis Vacante de Vis
Max Holidays
Corali Holidays
Booking Bucharest
Destinatii.eu
Agentia Mos Craciun