site traffic analytics

Peste 21.500 de vizitatori și-au planificat vacanțele la Târgul de Turism al României

Targul de Turism al Romaniei 2018, MillenialsProdusele și serviciile ofertate, precum și activitățile conexe în care au fost implicati vizitatorii, fie la standuri, fie în spațiile dedicate conferințelor și seminariilor, au contribuit la creșterea notorietății celei de-a 39-a ediții a Târgului de Turism al României.

Au participat 306 de companii, agenții de turism si tour-operatorii din: Albania, Bulgaria, Croația, Cehia, Grecia, Ungaria, Israel, Italia, Moldova, Palestina, România, Spania, Turcia, Ucraina, care au oferit vizitatorilor posibilitatea de a se informa, planifica și achiziționa vacanțe și călătorii personalizate în funcție de bugetul și preferințele fiecăruia.

Participarea numeroasă a publicului la ediția recent încheiată se datorează plusului de valoare dat de produsele și serviciile ofertate la standuri, precum și de activitățile conexe. Astfel, între 22 si 25 februarie, au trecut pragul TTR peste 21.500 de vizitatori, atât specialiști care activează în turism, cât și public larg, amator de vacanțe și călătorii diverse de la cele de business, până la cele către destinații exotice sau din categoria turismului de aventură.

Romexpo, partenerii săi și agențiile de turism au acordat și la această ediție o atenție deosebită turismului românesc. Zonele cu potențial turistic mare au fost promovate la târg prin intermediul consiliilor judeţene şi locale, astfel încât publicul a avut ocazia de a afla informaţii diverse despre: peisajele fascinante ale României, din toate regiunile ţării, despre istorie şi valori culturale artistice şi gastronomice.

Patrimoniul turistic românesc

A fost prezentat la adevărata sa valoare la Târgul de Turism al României. Astfel, pachetele personalizate pentru vacanțe în staţiunile şi zonele turistice din România au cuprins nu numai oferte de cazare și transport, ci și adevărate experiențe (culturale și gastronomice) pe care turiștii le pot avea în vacanțe pe plaiuri autohtone.Targul de Turism al Romaniei 2018, Millenials

Frumusețea locurilor din Bistrița, Maramureș, Sibiu, Ialomița, Neamț sau Bucovina a fost scoasă în evidență la târg de o multitudine de elemente ce au ilustrat tradițiile gastronomice și activități culturale și de agrement specifice zonelor reprezentate.

Prin intermediul tour-operatorilor și centrelor naționale sau locale de informare și promovare turistică ale căror standuri au fost în pavilionul B1 - Romexpo, pe parcursul târgului, publicul a avut oportunitatea de a se informa despre judeţe, orașe și comune care se remarcă prin turismul cultural, balnear, verde și ecumenic.

Turismul rural a fost susținut și prin prezența la eveniment a centrelor locale de informare și promovare turistică din comunele: Afumați (Ilfov), Turia (Covasna), Miroslava (Iasi), Molivisu (Argeș).

Obiectivele și frumusețea Dobrogei de Nord au beneficiat de mai multă promovare la această ediție, astfel că splendori turistice precum Rezervația Măcinului și Delta Dunării au fost dezvăluite vizitatorilor împreună cu informații utile pentru programarea unor vacanțe de neuitat.

Printre județele al căror potențial turistic a fost prezentat la eveniment sub toate formele lui s-au numărat: Alba, Bihor, Bistrița, Botoșani, Brașov, Buzău, Cluj, Dâmbovița, Harghita, Hunedoara, Ialomița, Maramureș, Mures, Neamț, Sibiu, Suceava, Timiș, Tulcea, Vaslui.Targul de Turism al Romaniei 2018, Millenials

Publicului Târgului de Turism al României i s-a înfățisat și importanța turistică a unor orașe ca: Amara, Alba Iulia, Baia-Mare, Băile Felix, Băile Herculane, Băile Govora, Băile Olănești, Băile Tușnad, Bistrița-Năsăud, Borsec, Brașov, Buzău, Buziaș, Caracal, Cluj-Napoca, Deva, Făgăraș, Geoagiu Băi, Gura Humorului, Herculane, Mamaia, Mangalia, Miercurea-Ciuc, Târgu-Mureș, Năvodari, Ocna Sibiului, Piatra-Neamț, Pucioasa, Sibiu, Slănic Moldova, Slănic Prahova, Sovata, Suceava, Târgu Neamț, Târgu Ocna, Techirghiol, Timișoara, Tulcea, Voineasa.


Destinații binecunoscute și turism exotic

 

 

Publicul Târgului de Turism al României a profitat de reducerile oferite de agenții și tur-operatori, deoarece au fost sejururi ofertate și la discount-uri de 50% față de prețul de listă, precum și costuri foarte avantajoase față de alte perioade ale anului, atât în privinţa transporturilor, cât şi a cazărilor. Companiile şi agenţiile de transport au venit la târg cu nenumărate bonusuri, carduri de fidelitate, accesorii şi aplicaţii web, care să faciliteze călătoriile, fie ele de agrement, fie de business. La această ediție în prim-plan au fost și croazierele, dar și noi rute aeriene introduse atât de către companiile existente pe piață (Blue Air, Tarom, Tap Portugal etc), cât și de către companii care vor activa din 2018.

 

Pachete avantajoase de tip early-booking s-au vândut atât către destinațiile des frecventate de români (Grecia, Turcia, Spania, Italia, Portugalia, Malta, Cipru, Croația), cât și către locuri exotice: Mauritius, Maldive, Caraibe, Malta, Canare, Madagascar, Reunion, Singapore, Seychelles, Mexic, Republica Dominicană, Cuba etc.Targul de Turism al Romaniei 2018, Millenials

Multe dintre agenții s-au prezentat la târg cu pachete ce includ beneficii de tipul: plata cu vouchere de vacanță, plata în rate cu carduri de credit, plata în 10 rate pentru oferta „Litoral Marea Neagră”.



nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Atlantykron
Paralela 45
Targul de Turism al Romaniei
Le Chateau
Traian Badulescu
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Paradis Vacante de Vis
Max Holidays
Corali Holidays
Booking Bucharest
Destinatii.eu
Agentia Mos Craciun