site traffic analytics

TTR 2019 va avea loc în perioada 21-24 februarie

Targul de Turism al Romaniei 2018ROMEXPO, împreună cu Camerele de Comerț și Industrie din România, Asociația Națională a Agențiilor de Turism - ANAT, în calitate de partener strategic, Organizația Patronală a Turismului Balnear din România - OPTBR, Federația Patronatelor din Turismul Românesc - FPTR și Asociația Națională de Turism Rural, Ecologic și Cultural - ANTREC, în calitate de parteneri, au plăcerea de a vă invita să participați, în perioada 21 - 24 februarie 2019, la cea de-a 41-a ediție a TÂRGULUI DE TURISM AL ROMÂNIEI - Ediția de Primăvară.

Organizat de Romexpo de două ori pe an, târgul va prezenta cele mai noi și interesante oferte turistice, fiind un eveniment adresat agențiilor de turism și touroperatorilor, unităților de cazare și de agrement, precum și prestatorilor de diverse servicii în turism sau autorităților de turism
locale, naționale și internaționale. De asemenea, Târgul de Turism al României contribuie la consolidarea industriei turismului din țara noastră prin promovarea zonelor de atracție turistică și a serviciilor din România, dar și prin organizarea de conferințe și sesiuni de dezbateri în care sunt
abordate problemele industriei, împreună cu autoritățile în domeniu.

Ediția de primăvară a Târgului de Turism se va desfășura în 2019 în cele mai moderne pavilioane Romexpo - Pavilioanele B1 si B2! Având o suprafață totală de 27.000 mp, pavilioanele B1 și B2 sunt locul ideal pentru găzduirea târgurilor și expozițiilor de talie internațională.

Motive de a participa la ediția de primăvară 2019:

. Beneficiați de oportunitatea de a va organiza participarea în cele mai moderne pavilioane Romexpo - Pavilioanele B1 și B2;

. Beneficiați de un public targetat interesat de ofertele sezonului estival 2019;

. Întâlniți peste 21.500 de potențiali clienți și parteneri din domeniu;

. Creșterea vânzărilor pe perioada târgului prin semnarea de noi contracte;

. Aflați ultimele informații despre investițiile în turism atât la nivel național, cât și la nivel european;

. Participați la seminarii și prezentări dedicate vizitatorilor specialiști și publicului larg.


Evenimentul va fi susținut printr-o amplă campanie de promovare: spoturi TV și radio derulate în mass-media centrală și de specialitate, articole în presa scrisă generalistă și de specialitate, campanii online, outdoor și indoor, prin website-ul propriu și pe rețele de socializare (Facebook,
Twitter, LinkedIn), cât și prin intermediul Ambasadelor române în străinătate și a Camerelor de Comerț și Industrie din România cu care avem deja încheiate acorduri de colaborare.

 
Statistici ale ediției de primăvară 2018 a Târgului de Turism al României:

. 306 firme participante, în creștere cu 12% comparativ cu ediția anterioară;

. 14 țări participante;

. 30% grad de internaționalizare;

. 16.052 mp suprafață, în crestere cu 20% față de ediția anterioară;

. peste 21.500 de vizitatori.

 

 



Adaugata pe : 28 / 06 / 2018.




← Înapoi






Atlantykron
Paralela 45
Targul de Turism al Romaniei
Le Chateau
Traian Badulescu
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Paradis Vacante de Vis
Max Holidays
Corali Holidays
Booking Bucharest
Destinatii.eu
Agentia Mos Craciun