site traffic analytics

Vola.ro: Creștere dinamică pentru Israel, Cipru și Canada

Daniel Truica VolaVola.ro, cea mai mare agenție de turism online din România, confirmă creșterea accelerată pentru primele 6 luni ale anului 2018. Astfel, în prima jumătate a anului Vola.ro a înregistrat o cifră de afaceri de 4,2 milioane de euro, în creștere cu 18,5% față de aceeași perioadă a anului trecut iar pentru 2018 compania estimează o cifra de afaceri de 8,6 milioane de euro și un volum al tranzacțiilor intermediate de 80 milioane de euro (compania înregistrează pe cifra de afaceri doar comisioanele tranzacțiilor intermediate).

 

„Am avut unul din cele mai bune semestre din istoria companiei, punctând recorduri de vânzări și o creștere care a accelerat în lunile recente. Avem în momentul acesta cea mai completă tehnologie de căutare de bilete de avion, o platformă de rezervări robustă și un serviciu de relații cu clienții în care continuăm să investim. În contextul investițiilor în marketing și tehnologie, dar și al insolvenței sau ieșirii de pe piață a unor competitori (Paravion, Tripsta) suntem într-o continuă consolidare a cotei de piață și, în 2018, estimăm o creștere de peste 30%. Pentru finalul anului, pregătim un produs unic pe piață biletelor de avion care se potrivește perfect cu misiunea Vola.ro: să simplificăm procesul achiziției de servicii turistice prin inovații tehnologice”, a declarat Daniel Truică, CEO și unul dintre fondatorii Vola.ro.

Creștere accelerată pentru Vola.ro în ultimele două luni

Lunile mai și iunie au generat o creștere accelerată pentru business-ul Vola.ro. Luna mai a adus un avans de 21,3% față de aceeași perioada a anului anterior, iar luna iunie a adus un avans de 32% față de anul trecut. De altfel, în luna mai 2018, Vola.ro a înregistrat peste 32.000 bilete de avion vândute, fiind pentru prima dată când s-a depășit pragul lunar de 30.000 de bilete.  

Estimare: Creștere de peste 30% până la finalul anului 2018

 

Până la finalul anului 2018, Vola.ro estimează că va avea o creștere de peste 30% față de 2017 iar la un volum de tranzacții intermediate de peste 80 de milioane de euro va fi cea mai mare companie de travel din România. Echipa Vola.ro are în prezent 100 de angajați, cel mai numeros departament fiind cel de Relații cu Clienții.

Peste 170.000 de bilete de avion vândute în primele 6 luni ale anului

Anul 2018 se arată promițător pentru călătoriile românilor, numai pe Vola.ro înregistrându-se peste 170.000 de bilete de avion vândute. Cel mai ieftin bilet de Vola.roavion a costat doar 6 euro de persoană iar destinația călătoriei a fost Bruxelles. Cel mai scump bilet de avion în prima jumătate a anului a costat aproape 6000 de euro și a avut ca destinație Washington. Rezervarea cea mai scumpă a costat aproape 10.000 euro și a inclus 4 bilete de avion cu destinația finală Toronto.

Cea mai solicitată destinație pentru biletele de avion cumpărate pe Vola.ro în prima jumătate a anului rămâne București, urmată de Londra, Cluj, Iași, Milano, Roma, Bruxelles și Paris. O creștere dinamică au înregistrat destinațiile Israel, Cipru dar și Canada. Prețul mediu pentru biletele interne a fost de 94 euro și pentru biletele externe a fost de 160 euro.

„Prezența companiilor low cost și creșterea numărului de zboruri au generat o efervescență pe principalele aeroporturi din România. În ceea ce privește vacanțele estivale, românii sunt în căutarea unor noi destinații pe lângă cele deja consacrate. Noile opțiuni care au reieșit din statisticile noastre sunt Israel – Tel Aviv și Cipru” a declarat Claudia Tocilă, Marketing Manager Vola.ro.

 

 

Despre Vola.ro

În 2017 Vola a fost desemnată printr-un studiu Mercury Research drept cea mai de încredere agenție de turism online din România. Compania a avut, încă de la înființare, o dinamică explozivă, atât ca cifră de afaceri, cât și ca număr de angajați și clienți. Vola.ro deservește persoane fizice sau companii, oferind servicii complete de turism: suport pentru rezervarea biletelor de avion de linie și low-cost, rezervări hoteluri, city break-uri, vacanțe, asigurări medicale de călătorie și servicii de rent-a-car.

De asemenea, Vola.ro este prima companie din România care a fost clasată pe primul loc, pentru trei ani consecutivi, în topul Deloitte Technology Fast 50, în Europa Centrală. În 2015, Vola.ro a primit o investiție de 5 milioane de euro din partea 3TS Capital Partners, același fond care a mai investit în România în Elefant.ro, InternetCorp, Zoot și Vector Watch.

În 2017, Vola.ro a avut o cifră de afaceri de aproximativ 6.65 milioane de EUR și a înregistrat un total de  tranzacții intermediate de peste 60 de milioane de EUR.

Vola.ro este cea mai cunoscută și mai utilizată agenție online de turism din România, potrivit unui studiu realizat de GFK în 2016.



Adaugata pe : 19 / 07 / 2018.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Paralela 45
Paralela 45
Vintest
TTR II
Traia Badulescu - Secretul emisferei
Teresa Tina
Le Chateau
Traian Badulescu
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Paradis Vacante de Vis
Corali Holidays
Booking Bucharest
Max Holidays
Destinatii.eu
Agentia Mos Craciun