site traffic analytics

Wiesbaden va fi gazda celui de-al 45-lea eveniment GTM 2019

GMT WiesbadenCel de-al 45-lea eveniment GTM Germany Travel Mart™ va avea loc în perioada 12-14 mai 2019 în Wiesbaden și va fi vizitat de aproximativ cinci sute de reprezentanți ai industriei turismului din 51 de țări. Organizatorul GTM este, ca și până acum, Organizația turistică a Germaniei (DZT), în colaborare cu partenerii săi – regiuni și orașe din Germania, care se schimbă de la an la an. În acest an, rolul gazdei a revenit orașului Wiesbaden, capitala landului Hessa. Wiesbaden este deja pentru a treia oară gazdă, după edițiile din anii 1997 și 2005. 

GTM reprezintă cea mai importantă platformă B2B pentru turismul german. Partea centrală a evenimentului este atelierul de două zile, care se va ține în noul centrul de conferințe RheinMain, construit în anul 2018. Cu această ocazie, participanții la târg (peste 300 de ofertanți din domeniul hotelier și din domeniul transporturilor, precum și organizațiile turistice locale și regionale) vor avea posibilitatea să își prezinte produsele publicului internațional specializat, reprezentanților media din piețele relevante pentru turismul german, precum și managerilor KAM din turism, din întreaga lume. De asemenea, participanții vor avea posibilitatea să obțină noi contacte și să le consolideze pe cele existente, să poarte discuții cu specialiștii și să realizeze colaborări cu companiile germane.

Petra Hedorfer, Președintele Consiliului de Administrație al Organizației Turistice a Germaniei (DZT), a declarat: „Digitalizarea, sustenabilitatea ecologică, precum și dezvoltarea ofertelor și a infrastructurii în baza cererii reprezintă provocarea principală a domeniului turistic pe planul concurenței internaționale. Conform acestor teme, Germania, ca destinație turistică, este foarte bine poziționată. GTM este o platformă excelentă de plasare a ofertei noastre în cadrul industriei internaționale a turismului, dar și pentru o continuare cu succes a dezvoltării turismului în Germania.“

 

 

 

Un program atractiv și informații compacte pentru Multiplicatori

 

În zilele anterioare deschiderii oficiale a GTM, musafirii din întreaga lume vor avea ocazia să cunoască ofertele turistice speciale ale DZT, conform priorităților tematice, în cadrul unuia din cele nouă tururi diferite Pre Convention (Pre-Convenție). Programul seminarului conține informații cu privire la tendințele actuale și la dezvoltarea din cadrul turismului în Germania. La deschiderea oficială și a Serii orașului gazdă toți participanții vor avea ocazia să experimenteze serviciile reprezentative ospitalității germane.

 

Un eveniment de vânzări eficiente pentru clasa de mijloc din Germania

 

Organizația turistică a Germaniei a creat GTM încă din anul 1972 și de atunci a lucrat permanent la dezvoltarea și promovarea acestui eveniment. „În cadrul unei concurențe dinamice a destinațiilor și a canalelor de vânzări, GTM oferă în principal companiilor din sectorul turistic de mijloc posibilitatea să se prezinte unor factori de decizie de vârf din domeniul internațional,“ – a subliniat doamna Hedorfer. Sondajul realizat după evenimentul GTM de anul trecut a evidențiat faptul că 98% din ofertanții germani au fost mulțumiți sau foarte mulțumiți cu prezentarea lor la eveniment, iar 83% au declarat că doresc să revină din nou la GTM, ca urmare a colaborărilor stabilite cu succes.

 

Green Event (Eveniment Verde)

 

Organizația turistică a Germaniei organizează GTM ca un Green Event (Eveniment Verde) încă din 2012, prin urmare și evenimentul din acest an va lua în considerare aspectele sustenabilității ecologice. Printre altele, acest lucru include și asistența acordată participanților prin transportul lor la GTM cu mijloace de transport care nu dăunează mediului înconjurător, catering din surse regionale, interzicerea folosirii de vase de unică folosință, includerea transportului public în organizarea evenimentului. Pentru acest concept, în anul 2019 GTM a primit certificatul Green Note (Nota Verde).

 

GTM Wiesbaden

 

 

Conferința de presă înainte de începerea evenimentului GTM-a Germany Travel Mart™ 2019 din

 

Wiesbaden:

 

Petra Hedorfer, Președintele Consiliului de Administrație a Organizației Turistice a Germaniei, Dr. Oliver Franz, primar și șef al departamentului economic Wiesbaden, capitala landului Hessa și Folke Mühlhölzer, care prezidează Consiliul de Administrație al HA Hessen Agentur GmbH.

 

Copyright: Oliver Hebel

 

Despre DZT

 

Organizaţia Germană pentru Turism (DZT) este „asociaţia turistică“ naţională a Germaniei, constituită ca parteneriat public privat cu sediul central în Frankfurt pe Main. Reprezintă destinaţia turistică Germania din însărcinarea/în numele Ministerului Federal al Economiei şi Energiei (BMWe) fiind promovată/susținută de către acest minister în baza unei decizii a Camerei Deputaţilor din RFG. DZT dezvoltă şi comunică/susține strategii şi produse pentru a extinde imaginea pozitivă a destinaţiilor turistice germane în străinătate şi pentru a promova turismul în Germania. În acest scop, DZT are 31 de reprezentanţe în diferite ţări. Regăsiţi informaţii suplimentare în Centrul nostru de presă online la adresa www.germany.travel/presse.

 

 

 

 

 

 

 

 



Adaugata pe : 13 / 05 / 2019.




← Înapoi






Paralela 45
Traia Badulescu - Secretul emisferei
Le Chateau
Traian Badulescu
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Paradis Vacante de Vis
Corali Holidays
Booking Bucharest
Max Holidays
Destinatii.eu
Agentia Mos Craciun