site traffic analytics

Performanță puternică a industriei turismului din Germania la Wiesbaden

Petra Hedorfer GTM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Petra Hedorfer – Președintele Consiliului de Administrație al Organizației Turistice din Germania; Simone Zagrodnik – Directorul de Marketing al Wiesbaden Marketing GmbH (în dreapta); Tobias Woitendorf – Directorul adjunct al Tourismusverbandes Mecklenburg-Vorpommern (în stânga). Copyright @ Christoph Boeckheler

 


Organizația Turistică a Germaniei (DZT), prin organizarea celui de-a 45-lea GTM, cel mai important eveniment de vânzări pentru turismul german, a înscris un nou capitol de succes, în istoria GTM.

Acest fapt a fost atestat şi de sondajul realizat de DZT, după încheierea unui atelier de două zile, în care ofertanții germani, din domeniul turismului, au avut șansa de a evalua evenimentul. Sondajul a arătat că 18% dintre aceștia şi-au prezentat pentru prima oară oferta în cadrul GTM, 81% au participat pentru a doua oară, în timp ce peste 38% dintre ofertanți au participat mai mult de 10 ori. Performanța evenimentului a fost chiar mai bună decât anul precedent: 98% dintre ofertanți fiind satisfăcuți sau foarte satisfăcuți de participare (față de 94% anul trecut); 94% au declarat că doresc să participe şi anul viitor; 85% a evaluat GTM ca fiind o platformă bună sau foarte bună pentru încheierea de afaceri noi; 80% au efectuat cel puțin 6 noi schimburi de date cu manageri KAM – dintre care peste jumătate au obținut peste 10 clienți noi.

La cea de-a 45-a ediție a GTM, care a avut loc în perioada 12-14 mai 2019, în Wiesbaden, au participat mai mult de 500 de profesioniști în domeniul turismului din toată lumea, precum și jurnaliști profesioniști de pe toate piețele de emisie.

Pe parcursul desfășurării programului educațional, Organizația Turistică din Germania și partenerii săi au oferit oaspeților din întreaga lume informații despre noile tendințe, dezvoltare și ofertele turistice ale Germaniei. Aproximativ trei sute de reprezentanți din domeniul hotelier, al transportului, al agențiilor de turism și al organizațiilor turistice locale și regionale, au prezentat publicului specializat din întreaga lume, în cadrul atelierului de două zile, organizat la Centrul de Congrese RheinMein, o gamă largă și calitatea ofertelor lor. Cu această ocazie, prin utilizarea instrumentului networking tool, au fost programate până la 18.000 de ședințe.

În acest an, participanții au salutat în special planul, programul și organizarea evenimentului, iar impresii pozitive au creat și tururile organizate ale orașului Wiesbaden, precum și utilizarea transportului public în scopul protecției mediului.

Petra Hedorfer, Președintele Consiliului de Administrație al Organizației Turistice din Germania, a concluzionat: "GTM din acest an este unul din indicatorii, care arată cât de mult managerii din industria turismului, din întreaga lume, apreciază și respectă relația dintre o organizare eficientă pe de o parte și a unui contact personal pe de altă parte. Aș dori să mulțumesc persoanelor responsabile din Wiesbaden, echipei de organizare a Wiesbaden Marketing GmbH și HA Hessen Agentur GmbH, precum și tuturor celorlalți care au luat parte la organizarea cu adevărat profesională a acestui eveniment. Ei au oferit partenerilor Organizației Germane de Turism un cadru excelent pentru afaceri de succes".

Martin Michel, directorul general al Wiesbaden Marketing GmbH, adaugă: "Noi, prin oportunitatea de a găzdui GTM, am observat o mare șansă de a prezenta orașul nostru persoanelor importante din domeniul turismului, în mod direct. Suntem siguri că GTM din acest an va da un impuls clar și va contribui la poziționarea orașului Wiesbaden în calitate de oraș cultural, care ar trebui să fie introdus ca destinație, pe harta pieței internaționale".

Organizarea evenimentelor contemporane:

Comunicarea prin canalele social media și Green Event

Și în acest an, în scopul prezentării evenimentului unui public cât mai larg, Organizația Turistică din Germania, a adăugat în comunicarea sa canale social media precum Twitter cu hashtag # gtm2019.

Începând cu anul 2012, GTM se realizează în calitate de Green Event. Astfel, și de data aceasta s-a ținut cont de aspectele sustenabilității ecologice. Aceasta subînțelege, de exemplu, acordarea sprijinului participanților în organizarea transportului ecologic (de exemplu, cu trenul), organizarea de catering de la surse regionale, eliminarea vaselor și a tacâmurilor de unică folosință și includerea transportului public în organizarea evenimentului.

Înmânarea cupei

Sfârșitul GTM marchează o tradiție frumoasă și anume, orașul gazdă predă cupa GTM moștenitorul său, adică destinației, care va găzdui evenimentul anul viitor. Anul aceasta onoarea i-a aparținut provinciei federale Mecklenburg-Vorpommern, unde GTM 2020 va avea loc în perioada 10-12, în orașele Rostock și Scwerin.



Adaugata pe : 30 / 05 / 2019.




← Înapoi





nici un comentariu

*Toate campurile de mai jos sunt obligatorii





Paralela 45
Traia Badulescu - Secretul emisferei
Le Chateau
Traian Badulescu
Hotelul Roman Plaza
Hanul Ancutei
Rent a car
Alltur
Chicco
Romania
Paradis Vacante de Vis
Corali Holidays
Booking Bucharest
Max Holidays
Destinatii.eu
Agentia Mos Craciun